نمایندگی پکیج لورچ در کرج | انجام تعمیرات و سرویس پکیج در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه

09128087432 شماره موبایل:

لورچ از جمله از نام‌های شناخته شده در صنعت پکیج و تاسیسات حرارتی است؛ یک برند داخلی که از کیفیت مطلوبی برخوردار است. پکیج لورچ نیز همچون دیگر  برندها ممکن است به دلایل مختلف دچار نقص در عملکرد خود شود. برای تعمیر پکیج لورچ خود حتما با نمایندگی‌های مجاز این نوع پکیج تماس بگیرید. چرا که نمایندگی‌ها تنها مجازندکه از قطعات اصل این شرکت استفاده کنند. 

فیکس البرز با داشتن نمایندگی پکیج لورچ در کرج و با بهره‌گیری از تعمیرکاران حرفه‌ای این پکیج آماده است تا با قیمت‌هایی منصفانه و با تضمین تعمیرات پکیج شما را به روز اول خود برگرداند. برای راهنمایی و مشاوره رایگان در خصوص سرویس و یا تعمیر این پکیج در تمامی مناطق کرج کافی است با ما تماس بگیرید. اگر به دنبال تعمیرکار تخصصی پکیج لورچ در کرج هستید، مطمئناً می توانیم بگوییم بهترین سرویس دهنده در این حوزه هستیم.

چرا پکیج لورچ ناگهان خاموش می‌شود؟

در پکیج لورچ، یک سوئیچ ایمنی تعبیه شده است که وظیفه دارد در هنگام به وجود آمدن اختلالاتی در دستگاه، سیستم را خاموش نماید تا از وقوع آسیب‌های جدی‌تر جلوگیری کند. رفع این مسئله و تعمیر آن با بررسی این قطعه امکان پذیر می‌شود. امّا نمی‌توان به طور قطع اعلام نمود که با تعویض این قطعه، مسئله حل خواهد گشت. در واقع ابتدا باید قطعات مرتبط که این سوئیچ ایمنی تحت کنترل دارد، بررسی گردند. از جمله:

  • ترموستات
  • پمپ پکیج
  • شیر آب

و همچنین بررسی افت فشار ناگهانی گاز و آب باید توسط متخصصان مورد آزمایش قرار گیرد.اگر به چنین مشکلی برخوردید برای مشاوره رایگان و تعمیر پکیج در کرج با ما تماس بگیرید.

تعمیرکار پکیج لورچ در کرج

افت فشار در پکیج لورچ

این حالت علاوه بر آنکه خود به تنهایی مشکل شناخته می‌شود، برای دیگر قطعات نیز اختلالاتی را به همراه خواهد داشت. هنگامی که متخصصان برای تعمیر پکیج لورچ در کرج در محل حاضر می‌شوند، ابتدا دلایل وقوع این مسئله را بررسی خواهند نمود. برخی از این دلایل می‌تواند به شیرهای اطمینان پکیج مرتبط باشند. همچنین اختلال در گیج فشار دستگاه و عدم هواگیری رادیاتور نیز از دلایل مهم به وجود آمدن این مشکل است.

نشتی آب از پکیج لورچ

نشتی در پکیج های لورچ می‌تواند از نقاط مختلف محصول اتفاق بیفتد. یک متخصص با تجربه می‌تواند با بررسی دقیق و با داشتن وسایل لازم این مسئله را حل نماید. در صورتی که نشتی برای کف و دیوار مشکل ایجاد کرده است، بهتر است هر چه سریعتر برای تعمیر آن اقدام نمایید. این نشتی همچنین می‌تواند باعث مشکلات داخلی پکیج گردد و خسارات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. امّا به طور معمول می‌توانیم بگویم نشتی‌ها از چه مکان‌هایی اتفاق می‌افتند:

  • پمپ پکیج
  • اتصالات دستگاه
  • ترک خوردگی مبدل حرارتی
  • مشکلات در دیافراگم
  • مشکل در شیر اطمینان

شنیدن صداهای ناهنجار از پکیج لورچ

اگر پکیج شما هنگام کار، صداهای ناهنجاری را به همراه دارد، دلیل آن وجود حباب در داخل پمپ هوا است. اگر بخواهید این مشکل را برطرف کنید، راه حلش باز نمودن شیرباد پمپ است. متخصصان می‌توانند به راحتی این کار را برای شما انجام دهند. توصیه ما آن است که در صورت نداشتن دانش کافی از نحوه کار کرد دستگاه، اقدام به تعمیر پکیج نکنید. چرا که ممکن مشکلاتی جدید برای پکیج ایجاد کنید و یا  مشکل بوجود آمده دلیل دیگری داشته باشد.تعمیر پکیج را به فردی متخصص بسپارید تا از هر گونه خسارت جلوگیری کنید.با تماس بگیرید تا از کمک متخصصان حرفه ای بهره مند شوید.

پکیج لورچ روشن نمی‌شود!

این مسئله دلایل مختلفی دارد. گرفتگی لوله‌ها، عدم تنظیم فشار صحیح، خرابی در بخش شمعک و... می‌توانند از دلایل این موضوع باشند.در صورت بروز این مشکل  با ما تماس بگیرید تا در این مورد به شما مشاوره دهیم و در صورت نیاز تعمیرکاران در محل حاضر شده و با بررسی هر بخش، می‌توانند این مشکل را برطرف نمایند.

سرویس  پکیج لورچ

بررسی کد‌های خطا در پکیج لورچ

تعمیر هر پکیجی از جمله این نوع از پکیج با بررسی کدهای خطا سریع‌تر صورت می‌گیرد. در اینجا قصد داریم تا برخی از کدها را برای شما معرفی نماییم. می‌توانید با خواندن این کد برای تعمیرکاران از علل مشکلات دستگاه خود مطلع شوید. البته دقت نمایید معنای هر کد در پکیج‌ها مختلف، می‌تواند متفاوت باشد.کد های خطای پکیج لورچ عبارتند از:
کد خطا E0: برقرار نشدن ارتباط با ترموستات زمان دار یا خطای ارتباطی کنترل راه دور
کد خطا E1: عدم تشخیص شعله
کد خطا E3 : خطای ترموستات گرمایشی
کد خطا E4: خطای ترموستات بخش مصرفی دستگاه.
کد خطا E5 : خرابی در بخش مدولاتور شیر گاز
کد خطا E6: دمای گرمایش به بالای 90 درجه و بیشتر رسیده است
کد خطا E7 : عملکرد سوئیچ فشار هوا دچار مشکل شده است
کد خطا E8 : فشار آب در مدار گرمایشی افت کرده است
کد خطا E9 : دمای گرمایش به بیش از 100 درجه رسیده است
کد خطا E10: هشدار فشار مدار گرمایش
کد خطا E13 : وجود خطا در برد الکترونیک اصلی
کد خطای E25 : افت دما به پایین‌تر از 2 درجه یا خطای یخ زدگی در مبدل اصلی
کد خطا E28 : وجود مشکل یا خرابی در سنسور دمای آب
کد خطا E30: خطا در پارامترهای تعریف نشده
کد خطا E77: خطا در پارامترها- خطای ترموستات در بخش مخزن

زمان مناسب برای سرویس پکیج لورچ

نه تنها این نوع از پکیج بلکه پکیج از هر برند و نوع دیگری که باشد بهتر است سالانه دو بار سرویس شود (هر شش ماه یکبار به خصوص در ابتدای فصل سرما). آب شهری به دلیل املاح موجود در آن سبب ایجاد رسوب در قطعات پکیج می‌شود برای کارکرد بهتر، سرویس دوره‌ای پکیج پیشنهاد می‌شود. برای سرویس پکیج خود با ما تماس بگیرید.


خدمات فیکس البرز به عنوان نمایندگی پکیج لورچ در کرج

فیکس البرز به عنوان نمایندگی مجاز پکیج لورچ در کرج و سراسر استان البرز آماده است تا شما را از خرید تا تعمیر و سرویس پکیج لورچ همراهی کند. خدمات زیر را در هر ساعت از شبانه روز که باشد و در هر جای کرج که هستید از ما بخواهید.

  • خرید پکیج و رادیاتور و یا قطعات پکیج لورچ
  • نصب پکیج لورچ و رادیاتورها در کرج و سراسر استان البرز
  • تعمیر و سرویس پکیج لورچ در کرج و سراسر استان البرز

مناطق تحت پوشش تعمیر و سرویس پکیج لورچ در کرج

تعمیرکاران ما در نمایندگی پکیج لورچ در مهرشهر، گوهردشت، عظیمیه، باغستان، گلشهر، کیانمهر، حصارک و در تمامی محله‌های کرج حضور دارند. کمتر از یکساعت پس از تماس شما تعمیرکاران فیکس البرز در محل حاضر خواهند شد تا دوباره گرما و همچنین آب گرم مصرفی را به خانه‌های شما بازگردانند.

سخن آخر

دقت کنید، بررسی تمام جوانب پکیج پیش از مشخص نمودن دلیل مشکل ضروری است. افراد غیر متخصص ممکن است تنها به خواندن کد بسنده کرده و قطعه‌ای را تعویض نمایند؛ امّا مشکل حل نشود.در اینجاست که تجربه کاری و حرفه‌ای یک مورد اساسی خواهد بود. به خصوص در پکیج‌هایی که دارای برد کامپیوتری هستند، نیاز است تا فرد تعمیرکار تخصص کافی در زمینه تعمیر چنین پکیج‌هایی داشته باشد. داشتن وسایل و قطعات نیز بسیار ضروری است. نداشتن قطعه مشابه یا استفاده کرده از قطعه‌ای نادرست، می‌تواند عملکرد دستگاه را در طولانی مدت رو به زوال ببرد. برای تعمیر پکیج در کرج از هربرندی فقط کافی است با ما تماس بگیرید.

    تماس بگیرید