نصب، سرویس و تعمیر پکیج ایساتیس در فردیس کرج، استان البرز

09128087432 شماره موبایل:

نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس در کرج

شرکت رامش تهویه با نام تجاری ایساتیس از سال 1390 با ساخت پکیج دیواری و رادیاتور جای خود را در صنعت تاسیسات ایران باز کرد. امروز و پس از گذشت بیست سال از آغاز فعالیت این شرکت، نام ایساتیس در بین انواع مختلف پکیج نامی شناخته شده است. پکیج دیواری ایساتیس در دو مدل  ۲۶ll FF و ۳۰ll FF عرضه می‌شود. مدل اول برای تامین گرمایش و آب گرم مصرفی ساختمان‌های استاندارد تا 170 مترمربع و مدل دوم برای ساختمان‌هایی تا 270 متر مربع انتخاب مناسبی است.پکیج‌های دیواری ایساتیس کیفیت قابل قبولی دارند و به خصوص برای گرمایش از کف مناسبند.

به دلیل انکه آب ورودی به پکیج دارای املاح است ممکن است رسوب ناشی از آب پس از گذشت مدتی از کارکرد پکیج در لوله‌های آن باقی بماند به همین علت بهتر است پکیج ( از هر برندی که باشد) هرچند مدت یکبار به طور کامل سرویس شود. پیشنهاد ما آن است که هرشش ماه یکبار به خصوص قبل از فرارسیدن فصل‌های سرد سال پکیج سرویس شود.

بهتر است نصب، تعمیر و سرویس پکیج خود را به نمایندگی‌های مجاز بسپارید. ما در فیکس البرز نمایندگی پکیج ایساتیس در کرج و در منطقه فردیس را در اختیار داریم. 

اگر در عملکرد پکیج ایساتیس و یا رادیاتورهای ان با مشکل مواجه شدید با ما تماس بگیرید تا تعمیرکاران ما در منطقه فردیس به محل شما اعزام شوند. ما تعمیرات خود را تضمین می‌کنیم و در تمامی ساعت‌های شبانه روز و به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی هستیم. 

خدمات فیکس البرز به عنوان نمایندگی پکیج ایساتیس در فردیس کرج

  • فروش قطعات اورجینال پکیج ایساتیس
  • نصب پکیج و رادیاتورهای پانلی و یا حوله‌ای ایساتیس
  • انجام سرویس های دوره‌ای و اسیدشویی
  • تعمیرات پکیج ایساتیس

پکیج‌های ایساتیس دارای نمایشگر دیجیتال هستند. در صورتی که عملکرد پکیج با مشکل مواجه شود با مراجعه به دفترچه راهنما محصول و مشاهده کد خطا می‌توان متوجه علت مشکل احتمالی شد. با اینحال تعمیر پکیج را باید به متخصصان و کارشناسان آن بسپارید. از سرویس دوره‌ای پکیج نیز غافل نباشید. هرچند در تمامی مدل‌های پکیج‌ ایساتیس از فن آوری توربولاتور استفاده شده است اما با این حال سرویس دوره‌ای پکیج باز هم پیشنهاد می‌شود. توربولاتور فرآیندی است که قطعات پکیج را در برابر املاح و رسوب آب مقاوم میکند. در صورتی که از سختی گیر آب و یا تصفیه آب مرکزی استفاده شود دیگر شاید چندان سرویس پکیج به کار نیاید.

 ما در فیکس البرز جمعی از تعمیرکاران تخصصی پکیج ایساتیس را در کنار خود داریم و تعمیرات خود را تضمین میکنیم. رضایت شما اولویت ما و انجام تعمیرات با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت شعار کلیدی ما در این حرفه است. 

مناطق تحت پوشش نمایندگی ایساتیس در فردیس، استان البرز

تعمیر پکیج ایساتیس در فردیس کرج
تعمیرکاران پکیج ایساتیس در فیکس البرز در تمامی مناطق کرج و از جمله منطقه فردیس حضور دارند. از فلکه اول تا فلکه پنجم بلوار شهدای فردیس،  در شهرک ناز، شهرک داروگر، طالقانی و شهرک منظریه و یا در هر خیابان دیگری از فردیس که باشید در صورت اخلال در کارکرد پکیج و یا رادیاتورهای ایساتیس با ما تماس بگیرید تا تعمیرکاران ما حداکثر نیم ساعت پس از تماس شما در محل شما حاضر شوند.

 

 

    تماس بگیرید