نصب، سرویس و تعمیر پکیج ایساتیس به صورت شبانه‌روزی در تمامی مناطق کرج

09128087432 شماره موبایل:

نمایندگی پکیج ایساتیس در کرج

در خانه های قدیمی یک اتاق رازآلود برای کودکان وجود داشت که پر از لوله های پیچ در پیچ و مخزن های بزرگ بود.برای یکی این اتاق ها مکانی برای خلوت های کودکانه بود و برای دیگری جایی برای تنبیه شدن بودن.امروزه با پیشرفت تکنولوژی دیگر خبری از آن اتاق ها نیست که بخشی زیادی از خانه را اشغال می کردند نیست .با بهره گیری از علم،آن اتاق بزرگ به یک دستگاه به نام پکیج که اندازه یک کابینت است تبدیل شده است. پکیج های امروزی تمام فعالیت های موتورخانه های گذشته ،بسیار بهتر و کارآمدتر انجام می‌دهند.همچنین باعث صرفه جویی مصرف انرژی نیز می‌شوند از سال ۱۳۸۵،گروه صنعتی ایساتیس،تصمیم به تولید پکیج گرفت .پکیج های ایساتیس به علت کیفیت بالایی که دارند خیلی زود در میان مردم محبوب شدند.

چه از پکیج ایساتیس استفاده می‌کنید و چه از هر پکیج دیگری ممکن است در گذر زمان مشکلاتی را در عملکرد پکیج خود مشاهده کنید این مشکلات طبیعی است چرا که هر قطعه ای طول عمر مفید خاص خود را دارد و پس از مدتی از کار می‌افتد. در ادامه از مشکلات  رایج در پکیج های ایساتیس گفته ایم . اگر در هنگام استفاده از پکیج‌های ایساتیس با  مشکلی روبرو شدید و به تعمیر پکیج ایساتیس در کرج نیاز پیدا کردید،با ما تماس بگیرید.

اشکالات عمده پکیج های ایساتیس

همانطور که گفته شد بروز اشکال در پکیج امری اجتناب ناپذیر و کاملا طبیعی است . هر پکیجی با هر برندی پس از مدتی استفاده دچار مشکل شود.در حقیقت ایجاد مشکل در پکیج برای صاحبان آن ها امری معمول و عادی است.با توجه به بررسی های تیم فیکس البرز بعضی از این اشکالات شایع هستند و بیشتر  اتفاق می‌افتد. در ادامه ما مشکلات رایجی که در هنگام استفاده از پکیج های ایساتیس بوجود می آید را بررسی می‌کنیم.
پکیج ایساتیس روشن نمی‌شود.
در صورتی که با این مشکل روبرو شدید در درجه اول باید برق ساختمان و برق دستگاه را بررسی کنید.اگر در این موارد مشکلی نبود،بهتر است میزان گرمی آب دستگاه را با استفاده از ترموستات بررسی کنید.در آخر اگر مشکل برطرف نشد،حفرات مشعل پکیج را بررسی کنید.اگر با هیچ یک از این راه حل ها مشکل برطرف نشد،در هر ساعت شبانه روز،برای تعمیر پکیج ایساتیس در کرج،با ماتماس بگیرید تا به صورت رایگان به شما مشاوره لازم را بدهیم.
رادیاتور ها در زمستان سرد هستند.
یکی از دلایل سرد بودن رادیاتور وجود هوا در جریان لوله ها است.این مشکل با انجام هواگیری حل می‌شود.
رادیاتور ها در تابستان هم گرم هستند.
یکی از دلایل این اشکال که شایع هم هست و زیاد اتفاق می‌افتد این است که کلید زمستانی-تابستانی را در حالت زمستانی قرار داده اند.
دمای آب پایین است.
  از دلایل این مشکل می‌توان به گرفتگی پمپ آب یا کویل مخزن اشاره کرد.حل این مشکل نیاز به تخصص دارد  و در صورت برخورد با آن،بهتر است برای حل مشکل و تعمیر پکیج ایساتیس در کرج،از متخصصان این امر کمک  بگیرید.
بوی بدی از پکیج ایساتیس خارج می‌شود.
در صورت مواجه با این مشکل بهتر است اول از باز بودن دودکش مطمئن شوید.سپس می‌توانید تهویه هوا و یا مشعل را تنظیم کنید.
کدهای خطا در پکیج ایساتیس

کد های خطای رایج در پکیج ایساتیس

پکیج های ایساتیس دارای سیستم عیب یابی هوشمند هستد.اگر ایرادی در پکیج ایجاد شود،خود  دستگاه آن را تشخیص می‌دهد و سپس کد ارور مربوط به آن را بر روی نمایشگر خود نشان می‌دهد.این کد های ارور به تعمیر کاران کمک می کند که برای تعمیر پکیج ایساتیس در کرج،عیب های ایجاد شده را زودتر تشخیص دهند.در ادامه کدهای ارور رایج پکیج های ایساتیس را ارائه می‌دهیم.
کد ارور E1:
نشان دهنده این است که مدار گرمایش دچار افت فشار شده است.
کد ارور E2:
اگر شعله تشکیل نشود و یادرست تشخیص داده نشود این ارور نمایش داده می‌شود.
کد ارور E3:
این کد نشان دهنده خطا در NTCگرمایش است.
کد ارور E4:
‍نشان دهنده بروز اشکال در NTC مصرفی است.
کد ارور E5:
اگر دستگاه در حالت تابستانه باشد این کد نمایش داده می‌شود.
کد ارور E6:
در صورتی که سیستم تهویه هوا دچار مشکل شده باشد این کد  خطا نمایش داده می‌شود.
کد ارور E7:
وقتی پکیج گرمایش بیش از حد داشته باشد این کد ارور نمایان می‌شود.
کد ارور E8:
گاهی پیش می‌آید که ارتباط برد صفحه نمایش با برد اصلی قطع می‌شود.در صورت بروز این مشکل،این کد نمایش داده می‌شود.
کد ارور EE:
وقتی دکمه اشتباهی را فشار دهید،این کد نمایش داده می‌شود.
 

تعمیر پکیج ایساتیس

نکاتی در مورد تعیمر پکیج ایساتیس

همانطور که مطالعه کردید،اشکالات زیادی در هنگام استفاده در پکیج ایجاد می‌شود.جالب است بدانید آنچه ذکر شد تنها مشکلات رایجی که در پکیجهای ایساتیس اتفاق می افتند بود.خیلی از مواقع اشکالات ایجاد شده در پکیج ایساتیس به راحتی حل نمی شوند.در این مواقع ،اگر در تعمیر پکیج در کرج تخصصی ندارید،لطفا اقدام به تعمیر پکیج ایساتیس نفرمایید. چرا که در بیشتر مواقع در چنین شرایطی، فرد غیر متخصص نه تنها نمی‌ تواند مشکل موجود را تشخیص دهد و برای حل آن تلاش کند، بلکه بر اثر بی تجربگی و نداشتن دانش کافی، ایرادات جدید در پکیج ایجاد می‌کند.برای تعمیر پکیج ایساتیس در کرج و استفاده از دانش متخصصان تعمیر پکیج در بخش مشاوره رایگان،با ما تماس بگیرید تا مشکل پکیج تان را در سریع ترین زمان  ممکن حل کنیم.

ما در فیکس البرز نمایندگی این محصول را در تمامی کرج و استان البرز در اختیار داریم. نمایندگی پکیج ایساتیس در فردیس، گوهردشت، مهرشهر، گلشهر، باغ ویلا، حصارک و در دیگر مناطق کرج به صورت شبانه روزی و 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی است. در هر نقطه از کرج که هستید با ما تماس بگیرید تا تعمیرکاران ما بلافاصله به محل شما اعزام شوند.

سرویس پکیج ایساتیس

در درون پکیج  تقریبا دائما آب در جریان است. از آنجایی که آب شهری دارای املاح است و همچنین دمای آبی که در پکیج جریان دارد بالاست،پس از مدتی استفاده از پکیج نیاز است که اتصالات و محل عبور آب بررسی شود و همچنین رسوب زدایی شود.این کار موجب می‌شود که کارایی دستگاه بهتر شود.علاوه بر این موضوع،سرویسکار ماهر،در هنگام سرویس قطعات پکیج را بررسی می‌کند تا از سلامت همه قطعات مطمئن شود. برای سرویس پکیج ایساتیس خود با ما تماس بگیرید.

سخن آخر

پکیج ها عضوی مهم در خانه های امروزی هستند و اگر درست کار نکند،اهالی خانه سختی می‌کشند و اذیت می‌شوندو.برای حفظ سلامت کامل پکیج و همچنین استفاده از تمام پتانسیل های ‌آن لازم است که چند نکته را رعایت کنید.

  1. سرویس منظم و دوره ای پکیج فراموش نشود.
  2. در صورت بروز اشکال در پکیج،در صورت نداشتن تخصص،اقدام به برطرف کردن نکنید.
  3. اگر پکیج تان نیاز به تعمیر داشت،آن را فقط به دست متخصصان با تجربه و خبره بسپارید.
    تماس بگیرید