نصب، تعمیر و سرویس پکیج تاچی در حصارک کرج با تضمین تعمیرات و هزینه به صرفه

09128087432 شماره موبایل:

نمایندگی پکیج تاچی در حصارک کرج

پکیج تاچی نامی به نسبت جدید در صنعت تاسیسات است. این برند محصول مشترک ایران و چین است و از کیفیت به نسبت مطلوبی برخوردار است. پکیج تاچی در پنج مدل (Type A، ،Type B، ،TypeC، typeD و TypeF) و از حداقل ظرفیت 4000 تا 24000 تولید و در بازار عرضه می‌شوند. هر مدل براساس نیاز خاصی و بسته به متراژ‌های مختلف و یا مصالح مختلف ساختمانی، شرایط آب و هوایی گوناگون و یا سایر موارد اینچنینی طراحی شده است.

ما در فیکس البرز مفتخریم که نمایندگی پکیج تاچی در کرج را در اختیار داریم. اگر با کوچکترین مشکلی در کارکرد پکیج و یا رادیاتورهای تاچی مواجه شدید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا تعمیرکاران ما در زمانی که شما تعیین می‌کنید در محل حاضر شوند. ما کیفیت خدمات خود را تضمین می‌کنیم و رضایت شما چه در زمینه کیفیت تعمیرات و چه در زمینه هزینه انجام تعمیرات برای ما در اولویت قرار دارد. کمترین هزینه و بالاترین کیفیت تعمیرات پکیج تاچی در منطقه حصارک کرج را از ما بخواهید.

خدمات فیکس‌البرز به عنوان نمایندگی پکیج تاچی در حصارک کرج

  • فروش قطعات یدکی اورجینال پکیج تاچی 
  • نصب پکیج دیواری و رادیاتورهای تاچی
  • انجام سرویس‌های دوره ای پکیج
  • انجام تعمیرات 

یادتان باشد که انجام سرویس‌های دوره‌ای پکیج باعث افزایش طول عمر پکیج شما می‌شود. تفاوتی نمیکند پکیج شما تاچی باشد و یا از دیگر انواع پکیج حتما سرویس های دوره پکیج را جدی بگیرید. گاهی اوقات با استفاده از کدهای خطای پکیج و دفترچه راهنما می‌توانید خود متوجه اشکال و یا اختلال موجود در پکیج شوید و حتی گاهی ممکن است خود بتوانید این خطا را رفع کنید اما اگر با مشکل مواجه شدید حتما با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم و یا کارشناسان خود را در سریعترین زمان ممکن به محل شما برسانیم.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تاچی در حصارک کرج

در هر محله و منطقه از حصارک که حضور دارید و پکیج تاچی شما دچار اختلال شد با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر ظرف مدت نیم ساعت و یا در زمانی که شما درخواست میکنید در محل شما حضور یابند. ما در تمامی ساعات شبانه‌روز و در هر هفت روز هفته پاسخگوی تماس‌های شما خواهیم بود و برای نصب، سرویس و تعمیر پکیج شما در منطقه حصارک آماده‌ایم.

    تماس بگیرید