نصب و تعمیر پکیج‌ گلدیران در منطقه فردیس کرج به صورت شبانه‌روزی و با کمترین هزینه

09128087432 شماره موبایل:

نمایندگی پکیج گلدیران در فردیس کرج

مدت‌هاست که با حذف تدریجی آب‌گرم‌کن‌های خانگی، وظیفه تولید آب گرم مصرفی خانه‌ها و ساختمان‌ها با انواع و اقسام پکیج‌هاست. در فصل‌های سرد سال نیز وظیفه گرم کردن خانه‌ها را به کمک رادیاتورها بر دوش دارند. در میان انواع و اقسام برندهای مختلف پکیج، نام گلدیران به واسطه محبوبیتش در صنعت لوازم خانگی شناخته شده است. پکیج‌های گلدیران به سفارش شرکت گلدیران ساخته شده و در بازار عرضه می‌شوند. همچنان که میدانید گلدیران نماینده شرکت ال جی در این است اما این پکیج‌ها محصول خود شرکت گلدیران هستند و نه ال جی اما به هرحال به دلیل نزدیکی نام گلدیران و ال جی ممکن است پکیج‌های گلدیران با نام پکیج الجی نیز شناخته شوند.

پکیج‌‌ها و رادیاتورها همچون دیگر تجهیزات تاسیساتی ممکن است در عملکرد خود دچار اختلال شوند و یا آنطور که باید کار نکنند. پکیج گلدیران نیز هرچند کیفیت مطلوبی دارد اما از این قاعده مستثنی نیست. گاهی بی توجهی به سرویس‌های دوره‌ای پکیج و گاهی مشکل در یکی از قطعات آن و یا حتی اشکال در لوله‌کشی آب ساختمان و یا نوسانات فشار گاز ممکن است منجر به خرابی پکیج شما شود. برای تعمیر پکیج خود با نمایندگی‌های مجاز تماس بگیرید. ما مفتخریم که نمایندگی پکیج گلدیران در کرج را در اختیار داریم.

ما در فیکس البرز به عنوان نمایندگی گلدیران در فردیس کرج آماده‌ایم تا نصب، سرویس و و تعمیرات پکیج شما را در محل شما انجام دهیم. اگر اختلالی در کارکرد رادیاتورها و یا پکیج گلدیران خود میبینید در هر ساعتی از شبانه‌روز که باشد با ما تماس بگیرید. ما تعمیرات خود را تضمین میکنیم. 

خدمات فیکس البرز به عنوان نمایندگی پکیج گلدیران در فردیس کرج

  • نصب پکیج و رادیاتورهای گلدیران
  • سرویس دوره‌ای و اسیدشویی پکیج
  • انجام تعمیرات پکیج و رادیاتورها 

ازآنجا که آب شهری دارای رسوب است و به علت گردش مداوم آب در لوله‌های پکیج ممکن است لوله‌ها دچار رسوب شوند به همین علت سرویس دوره‌ای پکیج برای افزایش طول عمر دستگاه و همچنین افزایش بهره‌وری آن پیشنهاد می‌شود. بهتر است هرشش ماه یکبار به خصوص قبل از رسیدن زمستان پکیج شما سرویس شود. برای سرویس پکیج و یا انجام تعمیرات چه در رادیاتور و چه در پکیج در هر ساعتی از شبانه روز که دچار مشکل شدید با ما تماس بگیرید تا تعمیرکاران ما بلافاصله در محل شما در فردیس برای انجام تعمیرات حضور یابند. 

ما در فیکس البرز جمعی از تعمیرکاران تخصصی پکیج گلدیران را در کنار خود داریم و تعمیرات خود را تضمین میکنیم. رضایت شما اولویت ما و انجام تعمیرات با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت شعار کلیدی ما در این حرفه است. 

مناطق تحت پوشش نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس، استان البرز

تعمیر پکیج گلدیران در فردیس کرج

تعمیرکاران گلدیران در فیکس البرز در سراسر شهرستان فردیس از استان البرز حضور دارند. از فلکه اول تا فلکه پنجم بلوار شهدای فردیس،  در شهرک ناز، شهرک داروگر، طالقانی و شهرک منظریه و وحدت و خلاصه در هرخیابان و محله ای از فردیس که هستید پس از تماس شما تعمیرکاران ما در کمتر از نیم ساعت در محل شما حضور پیدا خواهند کرد.

 

    تماس بگیرید