تعمیر و سرویس پکیج‌ بوش در کرج در کوتاهترین زمان ممکن و با کمترین هزینه

09128087432 شماره موبایل:

نمایندگی پکیج بوش در کرج

امروزه شرکت های متفاوتی در زمینه تولید پکیج و لوازم خانگی فعالیت می‌کنند که در میان آنها بوش نامی بسیار آشنا و معروف است. تولیدات  این شرکت مطرح آلمانی سال هاست که در ایران طرفداران خاص خود را دارند.پکیج های بوش بدلیل کیفیت بالا و کارایی خوبی که دارند نیز در بین مردم بسیار محبوب شده اند.

ابعاد کوچک،سر و صدای کم و راندمان بالایی که پکیج های بوش ارائه می‌دهند،هر مصرف کننده ای را راضی می‌کنند.درست است که پکیج های بوش در کیفیت و عملکرد مناسب سرآمدند اما بروز عیب در آنها اجتناب ناپذیر است.هر دستگاهی ،با هر کیفیتی  ممکن است با مشکلاتی روبرو شود.معمولا مشکلاتی که برای دستگاه هایی یک برند بوجود می‌‌آیند ثابت هستند و در صورت آشنا بودن با آن ها ممکن است بدون مراجعه متخصص به محل مورد نظر و انجام کار های اولیه مشکل را رفع کرد.اگر با مطالعه و انجام اقدامات اولیه  مشکل شما رفع نشد و  به تعمیر پکیج بوش در کرج نیاز پیدا کردید، با ما تماس بگیرید تا تا از خدمات مشاوره رایگان و همچنین ارسال متخصصین ما بهره مند شوید.

اشکالات عمده پکیج های بوش

بروز اشکال در پکیج امری اجتناب ناپذیر است و هر دستگاهی،فارغ از برند و نوع قطعات به کار رفته در آن پس از مدتی دچار عیب هایی می‌شود. بر اساس تجربه ای که در این سال ها در تعمیر پکیج در کرج کسب کرده ایم،اشکالات رایجی که در پکیج های هر برندی به وجود می‌آید را تشخیص داده ایم.این اشکالات عمده را جمع آوری کرده ایم و برای آشنایی بیشتر شما عزیزان در ادامه اشکالات رایج و نحوه برخورد با آن ها را ارائه می‌دهیم.

شعله  پکیج روشن نمی شود!

اگر شعله دستگاه روشن نمی شود در درجه اول گاز ورودی دستگاه را بررسی کنید،اگر فشار و مقدار گاز ورودی مناسب بود،ممکن حفرات شعله دچار گرفتگی شده باشند.

دمای آب نوسان می‌کند.

یکی از مشکلاتی که رایج است و ممکن است برای شما هم پیش بیاید این است که دمای آب مصرفی شما یکسان نیست و آب مصرفی خود به خود سرد و گرم می‌شود.بروز این مشکل دلایل متفاوتی از جمله خراب شدن سنسور های پکیج،خرابی برد و… می‌تواند باشد.با توجه به تخصصی بودن این عیب پیشنهاد ما این است که در صورت مواجهه با چنین مشکلی،عیب یابی و تعمیر پکیج را به متخصصان تعمیر پکیج بوش در کرج بسپارید.پکیج ها مجموعه ای از قطعات پیچیده و مرتبط به هم هستند و اگر عیب یابی درست انجام نشود و یا  در هنگام تعمیر و تعویض قطعه اصولی رفتار شود،ممکن است به بقیه بخش های دستگاه نیز آسیب وارد شود.

پکیج بوش نشتی آب دارد.

گاه بر اثر تمام شدن عمر مفید شیلنگ ها و اتصالات ممکن است با نشتی آب در پکیج مواجه شوید.در این موارد در درجه اول اتصالات و شیلنگ های دستگاه را بررسی کنید.اگر نتوانستید محل نشت آب را بیابید با ما تماس بگیرید تا در مورد حل مشکل شما به شما مشاوره رایگان بدهیم.

 سر و صدای غیر عادی در پکیج بوش

پکیج های بوش،بسیار بی سر و صدا هستند و مجوز نصب در داخل کتابخانه ها را دارند.اما گاهی اوقات ممکن است پکیج سر و صدایی غیر عادی و نگران کننده تولید کند.منبع تولید صدا می‌توان فن پکیج،وجود هوا در لوله کشی و…. باشد.به طور کلی تولید سر و صدا دلایل متفاوتی می‌تواند داشته باشد و به راحتی نمی‌توان گفت منبع این سر و صدا از کجاست.از این رو بهتر است که در صورت بروز چنین مشکلی،برای تعمیر پکیج بوش در کرج ،از متخصصانی که در کار خود تجربه کافی دارند کمک بگیرید.

کد های ارور پکیج بوش

امروزه با پیشرفت تکنولوژی،پکیج ها دارای سیستم عیب یابی هوشمند هستند .اگر با این کد ها آشنا باشید،می‌توانید بسیاری از خطاهای دستگاه را تشخیص دهید و همچنین در هنگام ارتباط با تعمیرکار پکیج و ارائه مشکل،می توانید با خواندن ارور دستگاه،او را از مشکلات احتمالی ایجاد شده در دستگاه مطلع کنید.در ادامه کد های ارور رایج پکیج بوش را ارائه می‌دهیم.

کد های خطای پکیج بوش/مدل کامفورت

  • کد خطای A2/C3

این کد نشان دهنده نشت دود از محفظه احتراق است

  • کد خطای A3

این کد هنگامی نمایش داده می‌شود که سنسور دمای دود دستگاه دچار اختلال شده باشد.

  • کد خطای A4

زمانی که از کلاهک دود پکیج دود خارج شود،این ارور نمایش داده می‌شود

  • کد خطای  A6

در محفظه احتراق یک سنسور دما وجود دارد که اگر عملکرد صحیح نداشته باشد و یا از کار بیفتد،پکیج بوش این ارور را نشان می‌دهد

  • کد خطای A7

این کد خطا نشان دهنده بروز مشکل در سنسور دما آب گرم پکیج بوش است.

  • کد خطای A8

اگر در ارتباطات و سیم کشی کلید کد ایرادی وارد شود،دستگاه این ارور را نشان می‌دهد.

  • کد خطای A9

اگر سنسور دمای آب گرم  پکیج در محل صحیح خود،به صورت اصولی نصب نشده باشد با این کد ارور مواجه می‌شویم

  • کد خطای CC

اگر در اتصالات سنسور دمای خارجی اشکالی بوجود بیاید این کد خطا نشان داده می‌شود.

  • کد خطای D4

در صورتی که تغییر حرارتی شدیدی در پکیج اتفاق بیفتد این کد خطا نمایش داده می‌شود

  • کد خطای D5

ایراد در سنسور  دمای خارجی سبب نشان دادن این کد خطا توسط دستگاه می‌شود

  • کد خطای E2

در صورتی که سیم های اتصالات سنسور دما و یا خود سنسور دما دچار مشکل شود این کد نشان داده می‌شود.

  • کد خطای E9

این کد خطا نشان دهنده فعالیت محدود کننده حرارت رادیاتور است.

  • کد خطای EA

در صورتی که شعله مشعل روشن نشود این کد نمایش داده می‌شود

  • کد خطای EO/FO

مشکلی داخلی در دستگاه  بوجود آمده است.

  • کد خطای F7

زمانی که دستگاه خاموش باشد اما باز هم شعله دیده شود این کد خطا نمایش داده می‌شود.

  • کد خطای Fd

اگر دکمه راه اندازی مجدد را بیش از ۳۰ ثانیه فشار داده شود این خطا نمایش داده می‌شود.

  • کد خطای C1/C6

در صورتی که در نحوه فعالیت عادی کنتاکت های دیفرانسیل اختلالی اتفاق بیفتد،این ارور نمایش داده می‌شود

  • کد خطای D7

اگر شعله در بهترین حالت خود قرار نگیرد این ارور نمایش داده می‌شود.


کد های خطای پکیج بوش/مدل کلاسیک

  • کد خطای C1

در صورتی که سرعت فن تغییر کند و کنترل کننده فن وظیفه خود را درست انجام ندهد این خطا توسط دستگاه نمایش داده می‌شود.

  • کد خطای A4

هنگامی که از دودکش دود نشتی کند و سنسور دود درست عمل نکند این ارور نمایش داده می‌شود

  • کد خطای C6

زمانی که فن صحیح کار نکند و در کنترل کننده های فن دچار مشکل شوند این ارور نمایش داده می‌شود.

  • کد خطای E9

در صورتی که گرمای مبدل از حالت استاندارد بیشتر شود و فعالیت ترموستات شروع شود این کد خطا  نمایش  داده می‌شود.

  • کد خطای E2/A7

اگر در روند فعالیت عادی سنسور NTC آب گرم رادیاتور های اختلالی ایجاد شود این کد خطا نشان نشان داده می‌شود.

  • کد خطای EA

در صورتی که مشعل روشن نشود،این ارور نمایش داده می‌شود.

  • کد خطای B1

اگر کلید کد به درستی عمل نکند این پیام خطا نمایش داده می‌شود.

  • کد خطای A6

در صورت بروز مشکل در فعالیت سنسور حرارتی دستگاه و یا عدم خروج دود و گرما از محفظه احتراق،این کد خطا توسط پکیج نمایش داده می‌شود.

اگر در هنگام استفاده از پکیج های بوش با هریک از این کد های خطا روبرو شدید،برای بهره مندی از مشاوره رایگان تعمیر پکیج بوش در کرج با ما تماس بگیرید تا در جهت حل مشکلات ایجاد شده در پکیج شما تلاش کنیم.

چه زمانی به سرویسکار پکیج بوش نیاز پیدا می‌کنیم؟

در لوله های  پکیج ها  دائما آب در جریان است.آب موجود در پکیج دمای بالاتری از حالت عادی دارد و همچنین آب های شهری پر از املاح مختلف هستند.همه این موضوعات سبب می‌شوندکه قطعات و بخش های مختلف پکیج ها رسوب بگیرند و پس از مدتی،کارایی بخش هایی از پکیج کمتر شود و یا قطعات آن خراب شوند.علاوه بر این موضوع،بررسی دوره ای پکیج موجب می شود که خرابی های کوچک تشخیص داده شوند و تبدیل به مشکلات بزرگتر نشوند.برای جلوگیری از رسوب املاح و اطمینان از سلامت قطعات دستگاه،نیاز است که هر ۶ ماه یک بار،دستگاه توسط متخصصان بررسی و سرویس شود.

سخن آخر

امروزه پکیج ها یکی از مهمترین وسایل هر خانه ای است.اگر اختلالی در فعالیت آنها ایجاد شود،بیشتر ابعاد زندگی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.به همین دلیل توجه به سلامت دستگاه پکیج بسیار با اهمیت است.یکی از مهم ترین ارکان در حفظ سلامت دستگاه سرویس دوره ای پکیج است.علاوه بر این باید توجه داشته باشید که اگر دستگاه شما با مشکلی مواجه شد و می‌خواستید برای تعمیر پکیج بوش در کرج اقدام کنید،فقط به تعمیرکاران پکیج متخصص اعتماد کنید.چرا که اگر فردی تخصص کافی در این زمینه نداشته باشد و اقدام به تعمیر دستگاه کند،مشکلاتی بزرگتر را ایجاد می‌کند.در صورت بروز هر مشکلی در نحوه فعالیت پکیج تان،در هر ساعتی از شبانه روز،با تیم تخصصی فیکس البرز تماس بگیرید تا رایگان به شما مشاوره بدهیم.

    تماس بگیرید