نصب، تعمیر و سرویس پکیج آریستون در کرج با تعمیرکاران حرفه‌ای نمایندگی با کمترین قیمت و بیشترین کیفیت

09128087432 شماره موبایل:

نمایندگی تعمیر پکیج آریستون در کرج

کمپانی آریستون در ایتالیا در سال1960 و با تولید آبگرمکن وارد بازار محصولات گرمایشی شد و به سرعت توانست با فعالیت در بیش از 150 کشور  جای خود را در صنعت تاسیسات گرمایشی جهان باز کند. امروزه پکیج های آریستون را می‌توان در بازار پکیج ایران یافت هرچند نمیتوان منکر آن شد که قطعات آن مونتاژ شده در دیگر کشورهاست. این پکیج یکی از پرفروشترین پکیج ها در سراسر جهان است.

برند آریستون به دلیل نقش به سزایی که در کاهش مصرف انرژی، کاهش تولید گازهای گلخانه‌ای و توجه ویژه به محیط زیست به یک برند محبوب تبدیل شده است. اما همانطور که مستحضر هستید هر کالایی امکان خرابی دارد. ما در فیکس البرز با در اختیار داشتن نمایندگی پکیج آریستون در کرج و با همراهی تعمیرکاران تخصصی این پکیج به صورت شبانه روزی برای انجام تعمیر و سرویس پکیج آریستون در کنار شما هستیم.

خدمات فیکس البرز به عنوان نمایندگی آریستون در کرج

شرکت فیکس البرز چندین سال است فعالیت خود را حوزه فروش، نصب، سرویس، تعمیر پکیج‌های گرمایشی با کمک متخصصین این حوزه شروع کرده است.  رضایت مشتری از ابتدای راه اولویت و هدف اصلی ما بوده است. به همین دلیل تلاش کرده‌ایم متخصصین و تعمیرکارانی را برای ارائه خدمات انتخاب نماییم که بتوانند رضایت صد در صدی شما را به دست آورند. البته با توجه به دانش و مهارت تیم فیکس البرز چنین خواسته‌ای دور از ذهن نیست.
ما در نمایندگی آریستون کرج می‌توانیم خدمات زیر را به شما ارائه دهیم: 

  • فروش قطعات پکیج آریستون
  • نصب، سرویس و تعمیر پکیج‌های آریستون در کرج

یکی از مزیت‌های مجموعه ما زمان اعزام سرویس کار طبق برنامه شما می‌باشد. در هر ساعت از شبانه روز که فرصت داشته باشید می‌توانید با سرویس کاران ما هماهنگی‌های لازم را انجام دهید تا برای تعمیر پکیج آریستون به محل شما اعزام گردند. از شما مشتریان گرامی درخواست داریم هنگام مواجه مشکل در پکیج حتما از مشاوره‌های رایگان ما استفاده کنید تا در صورت نیاز به تعویض قطعات نمونه‌های تقلبی توسط افراد غیر نماینده استفاده نشود. 
ما همواره در تلاش هستیم بتوانیم با تعمیر قطعات مشکلات پکیج‌های شما را رفع کنیم و تنها زمانی برای تعویض قطعات اقدام کنیم که راهی برای تعمیر وجود نداشته باشد. 
 

تعمیر پکیج آریستون در کرج

مناطق تحت پوشش  نمایندگی آریستون در کرج

فرقی نمی‌کند از کدام خیابان و محله کرج با ما تماس برقرار می‌کنید؛ تمامی سرویس کاران و تعمیرکاران ما با هماهنگی قبلی در محل شما حاضر می‌شوند و خدمات مورد نیاز شما را برای تعمیر پکیج را با دقت و تجربه بالا انجام می‌دهند. 

تمام مناطق کرج اعم از مهرشهر،فردیس،گوهردشت،باغستان،حصارک،شاهین ویلا و... تحت پوشش نمایندگی آریستون در کرج قرار دارند.اگر در هر نقطه کرج قرار دارید با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن در جهت حل مشکل شما برآییم.برای رفاه حال شما عزیزان تمامی خدماتی که ما در نمایندگی ارائه می‌دهیم با کمترین و بهترین دستمزد ممکن برآورد شده است. 

نمایندگی پکیج آریستون

کدهای خطا در پکیج آریستون

دستگاه های آریستون قابلیت عیب یابی هوشمند دارند و هر کدام از آن ها در صورت بروز مشکل،مشکل را تشخیص می‌دهند و به صورت کد خطا در نمایشگر دستگاه نشان‌می‌دهند.در ادامه کد خطای رایج را بررسی می‌کنیم تا با مشکلات پکیج بیشتر آشنا شوید.
خطای 101: 
 علت: گرمایش بیش از حد
طریقه رفع خطا: شیر‌های مسیر رفت و برگشت گرمایش را بررسی کرده و از باز بودن آن اطمینان
101 گرمایش بیش از حد حاصل نمائید. 

خطای 103-104*105-106-107-108: 
علت: عدم چرخش آب (نبود آب در داخل مدار گرمایش) 
طریقه رفع خطا: 
- شیر پرکن زیر پکیج را باز نمائید. زمانیکه فشارسنج عقربه‌ای به عدد 1. 5بار رسید شیر پرکن را ببندید. در صورتی که علامت در بالای کد خطا ظاهر گردید دکمه راه‌اندازی مجدد را فشار دهید. 
- وجود هوا در مدار گرمایش (هوا گیری رادیاتورها) 
خطای 5p1-5p2-501: 
علت: عدم تشکیل شعله بعد از اولین تلاش، عدم تشکیل شعله بعد از دومین تلاش، عدم تشخیص شعله
طریقه رفع خطا: 
از وجود گاز در محل نصب پکیج اطمینان حاصل نمائید. در صورتی که گاز در کل مکان قطع باشد، مراتب را به اداره گاز اطلاع دهید. 
خطای 304: 
فشار دادن دکمه ریست بیش از 5 بار در 15 دقیقه
طریقه رفع خطا: 
دوشاخه سیم برق پکیج را از پریز جدا کرده و از فشردن دکمه Reset خودداری نمایید و مراتب را به سازمان خدمات پس از فروش اطلاع دهید. 
خطای 6p1، 6p2: 
علت: نقص در خروج محصولات احتراق (دود) 
طریقه رفع خطا: 
مسیر دودکش را از محل نصب پکیج تا پشت بام بررسی کرده و از بازبودن آن 6p1 نقص در خروج محصولات احتراق (دود) اطمینان حاصل نمائید. 

زمان سرویس پکیج آریستون

بدون شک رسوب آب شهری به پکیج خانه و محل کار شما هم رسوخ خواهد کرد. رسوب‌ها می‌توانند در روند فعالیت پکیج‌ها اختلال‌های زیادی ایجاد کنند. در صورتی که پکیج در تایم مشخص سرویس نشود، زودتر از آنچه تصور کنید مستهلک می‌شود و دیگر نمی‌توانید از آن استفاده نمایید. پس بهترین کار انجام سرویس به صورت دوره‌ای و فصلی می‌باشد. به طور کلی هر شش ماه یکبار بهتر است سرویس پکیج انجام شود.

سخن آخر 

در صورت بروز هر گونه مشکل ،می توانید در ابتدا برای مشاوره رایگان با ما به عنوان نماینده پکیج آریستون در کرج تماس بگیرید و در صورتی که مشکلتان حل نشد،متخصصین ما در اسرع وقت به محل مورد نظر شما اعزام می‌شوند. ما سال هاست که در زمینه تعمیر‌پکیج در‌کرج فعالیت می‌کنیم و این کار تخصص ماست.

    تماس بگیرید