نمایندگی پکیج فرولی در کرج|انجام تمام خدمات تعمیر و سرویس پکیج

09128087432 شماره موبایل:
ارائه خدمات،سرویس و تعمیر پکیج در نمایندگی پکیج فرولی

تیم تخصصی فیکس البرز تمامی خدمات تعمیر و سرویس پکیج را در نمایندگی پکیج فرولی در کرج با نازل ترین قیمت و در اسرع وقت انجام می‌دهد و خدمات ارائه شده را تضمین می‌کند.برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.09128087432

فیکس البرز
فیکس البرز

فرولی شرکتی ایتالیایی است که از سال ۱۳۵۱ فعالیت خود را به صورت نمایندگی انحصاری در ایران آغاز کرد و امروزه یکی از  پکیج‌های پرفورش می‌باشد که طرفداران مخصوص به خود را نیز دارد. پکیج‌های گرمایشی و سرمایشی فرولی با کیفیت بالا امروزه مورد استفاده افراد زیادی قرار گرفته است. برند فرولی با توجه به مسئولیت‌های اجتماعی که برای خود در نظر گرفته است، موفق به کاهش مصرف انرژی و  کاهش تولید گاز‌های گلخانه‌ای شده است. اگر شما یکی از مشتریان فرولی هستید و پکیج‌تان به مرور زمان دچار آسیب شده است می‌توانید تعمیر و سرویس آن را به نمایندگی ما در کرج بسپارید. نمایندگی پکیج فرولی در کرج در کنار شماست تا در صورت بروز مشکلات، خرابی‌ها و تعمیرات پکیج‌ها در کوتاه‌ترین بازه زمانی اقدام به عمل آورد.

خدمات فیکس البرز به عنوان نماینده فرولی در کرج

شرکت فیکس البرز فعال در حوزه فروش، نصب، سرویس، تعمیر پکیج‌های گرمایشی و سرمایشی می‌باشد و تعداد زیادی متخصص در این مجموعه مشغول به فعالیت می‌باشند.در این مجموعه مشتری مداری از اصلی‌ترین اولویت‌های ماست. برای رفاه حال شما عزیزان ما به سراغ انتخاب متخصصین و تعمیرکارانی رفته‌ایم که در کار خود خبره هستند تا انجام سرویس و تعمیرات پکیج های شما را به بهترین نحو انجام دهند.
ما در نمایندگی فرولی کرج می‌توانیم خدمات زیر را به صورت کامل به شما ارائه دهیم:
فروش قطعات
نصب، سرویس و تعمیر پکیج‌های گرمایشی و سرمایشی

شما در مجموعه ما می‌توانید به راحتی ساعت اعزام سرویس کار را مطابق با برنامه‌هایتان انتخاب کنید. در هر ساعت از شبانه روز که فرصت داشته باشید می‌توانید با سرویس کاران ما هماهنگی‌های لازم را انجام دهید تا به محل شما اعزام گردند.
مشاوره رایگان تلفنی همیشه در دسترس می‌باشد و شما می‌توانید برای تعمیر پکیج  به راحتی با ما به عنوان نمایندگی پکیج فرولی در کرج تماس حاصل فرمایید. تجربه نشان می‌دهد بسیاری از مشکلات با راهنمایی تلفنی بر طرف خواهد شد و نیازی به اعزام تعمیرکار نمی‌باشد. با توجه به این موضوع از شما مشتریان گرامی فرولی خواهشمندیم در صورت بروز مشکل در پکیج قبل از هر اقدامی با شماره‌های ما تماس حاصل فرمایید. متخصصین ما شما را به صورت رایگان راهنمایی می‌کنند تا در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمونه‌های تقلبی توسط افراد غیر نماینده برایتان استفاده نگردد.
ما همواره در تلاش هستیم بتوانیم با تعمیر قطعات مشکلات پکیج‌های شما را رفع کنیم و تنها زمانی برای تعویض قطعات اقدام کنیم که راهی برای تعمیر وجود نداشته باشد. البته اگر خودتان بخواهید می‌توانید درخواست تعویض را به سرویس کار بدهید.

نمایندگی فرولی در کرج

مناطق تحت پوشش نمایندگی فرولی کرج

فرقی نمی‌کند از کدام خیابان و محله کرج با ما تماس برقرار می‌کنید؛ تمامی سرویس کاران و تعمیرکاران ما در نمایندگی پکیج فرولی  را در مهردشت، فردیس، گوهردشت و... برای خدمت گذاری به شما آماده هستند  و خدمات مورد نیاز شما را با دقت و تجربه بالا انجام می‌دهند. 
تمامی خدماتی که به شما ارائه می‌گردد، با کمترین هزینه و دستمزد براورد شده است. پس با خیال راحت می‌توانید تعمیرات و سرویس‌های پکیج‌های خود را به افراد متخصص در مجموعه ما بسپارید.

زمان سرویس پکیج فرولی کرج

بدون شک رسوب آب شهری به پکیج خانه و محل کار شما هم رسوخ خواهد کرد. رسوب‌ها می‌توانند در روند فعالیت پکیج‌ها اختلال‌های زیادی ایجاد کنند. در صورتی که پکیج در تایم مشخص سرویس نشود، زودتر از آنچه تصور کنید مستهلک می‌شود و دیگر نمی‌توانید از آن استفاده نمایید. پس بهترین کار انجام سرویس به صورت دوره‌ای و فصلی می‌باشد. کافیست با شماره‌های ما تماس حاصل فرمایید تا متخصصین ما شما را در راستای انتخاب بهترین زمان با توجه به نوع پکیج‌تان راهنمایی نمایند.

نمایندگی پکیج فرولی در کرج

کد‌های خطا در پکیج فرولی کرج

پکیج های امروزی کار تعمیرکاران  آسان تر کرده اند.آن ها به سیستم های عیب یابی هوشمند و صفحه نمایش مجهز شده اند .با استفاده از این امکانات متناسب با ایراد بوجود آمده،دستگاه اخطار های خاصی را نشان می‌دهد و در تعمیر پکیج به ما کمک می‌کند.ما در ادامه تعدادی از این اخطارهای رایج را برای آشنایی بیشتر شما با آن ها معرفی می‌کنیم.

خطای ۱۰۱:
علت: گرمایش بیش از حد
طریقه رفع خطا: شیر‌های مسیر رفت و برگشت گرمایش را بررسی کرده و از باز بودن آن اطمینان
۱۰۱ گرمایش بیش از حد حاصل نمائید.

خطای ۱۰۳-۱۰۴*۱۰۵-۱۰۶-۱۰۷-۱۰۸:
علت: عدم چرخش آب ( نبود آب در داخل مدار گرمایش )
طریقه رفع خطا:
- شیر پرکن زیر پکیج را باز نمائید. زمانیکه فشارسنج عقربه‌ای به عدد ۱. ۵بار رسید شیر پرکن را ببندید. در صورتی که علامت در بالای کد خطا ظاهر گردید دکمه راه‌اندازی مجدد را فشار دهید.
- وجود هوا در مدار گرمایش(هوا‌گیری رادیاتورها)
خطای ۵p۱-۵p۲-۵۰۱:
علت: عدم تشکیل شعله بعد از اولین تلاش، عدم تشکیل شعله بعد از دومین تلاش، عدم تشخیص شعله
طریقه رفع خطا:
از وجود گاز در محل نصب پکیج اطمینان حاصل نمائید. در صورتی که گاز در کل مکان قطع باشد، مراتب را به اداره گاز اطلاع دهید.
خطای ۳۰۴:
فشار دادن دکمه ریست بیش از ۵ بار در ۱۵ دقیقه
طریقه رفع خطا:
دوشاخه سیم برق پکیج را از پریز جدا کرده و از فشردن دکمه Reset خودداری نمایید و مراتب را به سازمان خدمات پس از فروش اطلاع دهید.
خطای ۶p۱، ۶p۲:
علت: نقص در خروج محصولات احتراق (دود)
طریقه رفع خطا:
مسیر دودکش را از محل نصب پکیج تا پشت بام بررسی کرده و از بازبودن آن ۶p۱ نقص در خروج محصولات احتراق (دود) اطمینان حاصل نمائید.

سخن پایانی

امروزه پکیج ها با فراهم کردن آب گرم و گرم کردن محیط خانه نقش مهمی در خانه ها ایفا می‌کنند.اگر در روند کاری عادی این دستگاه های حیاتی  اشکالی بوجود بیاید،یقینا رفاه حال اهل خانه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.در صورت فرارسیدن زمان سرویس دوره ای پکیج تان و یا بروز ایراد در دستگاهتان،برای تعمیر پکیج در کرج با ما تماس بگیرید تا شما را برای حل مشکل مورد نظر راهنمایی کنیم.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید