نصب، تعمیر و سرویس پکیج در تمامی مناطق کرج به صورت شبانه روزی با تضمین تعمیرات و هزینه به صرفه

09128087432 شماره موبایل:

ایران‌رادیاتور، بوتان، گلدیران، لورچ یا شایدم بویلر؟ تفاوتی نمی‌کند پکیج شما از کدام برند است و یا چند سال از کارکرد آن می‌گذرد؟ از هر برندی که باشد و هرچند سالی که کار کرده باشد، اگر ایرادی در کارکرد آن می‌بینید کافی است با ما تماس بگیرید تا به کاملترین شکل ممکن و با حوصله فراوان شما را راهنمایی کنیم.

گاهی اوقات تنها با مشاوره تلفنی و قبل از اعزام تعمیرکار پکیج و صرف هزینه خودتان می‌توانید مشکل را حل کنید.مشاوره تلفنی با ما کاملا رایگان است. خواندن این صفحه تا انتها نیز شاید بتواند گره‌ای از کار شما باز کند چرا که در اینجا از کدهای خطای رایج در انواع پکیج گفته‌ایم. اگرهم حوصله دست به آچار شدن را ندارید و یا می‌ترسید اوضاع را خرابتر از آنچه که هست بکنید، تعمیرکاران حرفه‌ای ما در زمانی که شما میخواهید و در محل شما حاضر خواهند شد تا پکیج شما را تبدیل به روز اولش بکنند.

ما برای زمان و هزینه‌ای که شما صرف می‌کنید ارزش بسیاری قائلیم چرا که عمیقا باور داریم بزرگترین سرمایه ما، مشتریان ما و میزان رضایت آنها از کار ماست. به همین علت با وسواس زیاد مجموعه‌ای از تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصص پکیج در کرج را گردهم آورده‌ایم. انجام تعمیرات پکیج با کیفیت مناسب، تضمین تعمیرات و قیمت‌هایی منصفانه و رقابتی بخشی از اصول کاری همیشگی ماست. به دنبال تعمیرکار تخصصی پکیج در کرج هستید، مطمئنامی توانیم بگوییم بهترین سرویس دهنده در این حوزه هستیم. خدمات زیر را از ما بخواهید:

انجام سرویس پکیج در کرج

به دلیل فعالیت مدام پکیج‌ها و املاح موجود در آب شهری، پکیج پس از مدتی دچار رسوب می‌شود. به همین علت باید به صورت دوره‌ای اقدام به رسوب‌گیری پکیج کرد. به طور کلی بهتر است هر شش ماه یکبار(یکبار در ماه‌های اول بهار و یک‌بار قبل از شروع فصل سرما) سرویس پکیج انجام شود این کار باعث افزایش عمر پکیج شما می‌شود و از خرابی‌های جدی پکیج در آینده جلوگیری می‌کند.

به طور کلی در سرویس پکیج موارد زیر انجام می‌شود.

  • تعویض فیلتر آب و رسوب‌زدایی
  • اسیدشویی مبدل گرمایی پکیج
  • اسیدشویی سنتی با استفاده از روش غوطه‌ور
  • اسیدشویی مدار پکیج به روش مدرن با پمپ
  • بازبینی لوله دودکش
  • چکاپ پمپ سیرکولاتور
  • تست مدار ایمنی پکیج
  • بازبینی شیرهای پکیج
  • بررسی شیر سه‌راهی
  • بررسی شیر گاز
  • هواگیری

برای سرویس پکیج در کرج در هرساعت از شبانه‌روز، کافی است با ما تماس بگیرید. سرویسکاران تخصصی فیکس البرز در تمامی مناطق کرج و به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات هستند.

انجام تعمیرات پکیج

بدیهی است که در حین استفاده از انواع پکیج بدون در نظر گرفتن داخلی یا خارجی بودن برندآن، نظیر ایران رادیاتور، بوتان، لورچ، تاچی، ایساتیس، گلدایران، آریستون، مرکوری، بوش، بویلر و باکسی ممکن است مشکلاتی پیش بیاید که برای اشکال یابی و تعمیر آن، به افراد مجرب نیاز باشد. این مشکلات عبارتند از:

  • نشتی: عموماً به علت وجود قطعه داخلی نظیر شیرفشار و یا پمپ، پدیده نشتی ایجاد می‌شود. اگر این نشتی از دریچه کاهش فشار رویت شود، به احتمال قوی به دلیل فشار بیش از حد سیستم ‌است. اما اگر از قسمت مهر و موم شده پمپ رویت گردد، به معنای فرسودگی آن خواهد بود. این نشتی می‌تواند در اطراف لوله‌های سیستم هم مشاهده گردد که به دلیل خوردگی ایجاد می‌شود. البته نباید از نصب اولیه نادرست پکیج نیز غافل شد.از این رو از کارشناسان مجرب و آموزش دیده برای نصب و عیب یابی پکیج بهره ببرید. اگر این نشتی به دلیل نقص جدی ایجاد شود ممکن است تا کارشناسان مربوطه جهت تعمیر پکیج، تعویض دیگ بخار را پیشنهاد دهند.

  • فشار کم در دیگ بخار: فشار پکیج زیر یک یا کمتر به معنای اشکال در این زمینه برای راه اندازی مجدد ‌است. بهتر است ابتدا به بررسی رادیاتورها، لوله کشی و نیز شیر ایمنی جهت وجود نشتی بپردازید. در صورت عدم وجود اشکال در این نواحی، یافتن شیر کوچک زیر دیگ و چرخاندن آن خلاف جهت عقربه‌های ساعت، به افزایش فشار کمک می‌نماید. البته برای مشاوره بیشتر از خدمات تخصصی تعمیر پکیج کرج غافل نشوید؛ چرا که برای تعمیر تجهیزات تخصصی، بهتر است سر خود عمل نکنید.

  • خاموش شدن خود به خود: این ایراد می‌تواند به دلیل خراب شدن ترموستات، انسداد شیر ورودی آب به دلیل رسوبات، خرابی پمپ و عدم گردش آب در داخل سیستم پکیج و یا وجود هوا درون لوله‌ها ایجاد گردد. در این حالت نیز بهتر است برای بررسی و عیب زدایی سیستم جهت تعمیر پکیج در کرج با متخصصان این حوزه در ارتباط باشید. برای رفع این مشکل، به بررسی کامل سیستم پکیج نیاز خواهد بود.

  • روشن نشدن پکیج: یکی از مشکلاتی که از طرف بسیاری از دارندگان پکیج مطرح می‌شود، روشن نشدن پکیج است. برای مثال ممکن است برخی پکیج‌ها در فشار آب کم، قادر به روشن شدن نباشند. از این رو نیاز است تا سیستم فشارسنج پکیج بررسی گردد و از طریق شیرفشار افزایش یابد.البته پس از تست این روش در صورت تجربه مجدد مشکل، بهتر است جهت تعمیر پکیج در کرج با تعمیرکار مجرب تماس گرفته شود. باید به خاطر داشت که رسوب گرفتگی لوله‌ها، انسداد دوکش و عدم هدایت کامل دود به خارج، داغ شدن بیش از حد متعارف پکیج و... اشکالات رایجی هستند که در این زمینه عنوان می‌گردد و این امر به دلیل تعبیه حسگر در صورت تجمع خطرآفرین دود و خاموش نمودن سریع پکیج عنوان می‌شود. البته خرابی شمعک یا جرقه زن نیز می‌تواند از دیگر دلایل آن باشد.

  • گرم نشدن آب: در این زمینه نیز دلایل متعددی عنوان می‌شود. شاید قرار گرفتن محل اقامت فرد در مکانی که افت فشار گاز را تجربه می‌کند، به بروز این مشکل منجر شده است. عامل دیگر می‌تواند افت فشار آب خانه عنوان گردد. این امر به فوراً داغ شدن آب می‌انجامد و آب اندک نیز مجدداً با آب سرد جایگزین می‌شود. از این رو داغ شدن آب احساس نمی‌گردد و سبب خاموش و روشن شدن مداوم پکیج می‌شود. از این رو نصب پمپ آب می‌تواند در این زمینه راهگشا باشد.

از دیگر مشکلاتی که ممکن است برای پکیج شما پیش بیایید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سروصدای زیاد هنگام کار کردن پکیج
  • گرم نشدن شوفاژها علی‌رغم گرم شدن آب و یا بالعکس
  • بیش از حد داغ شدن آب پکیج
  • کار نکردن همزمان یک یا چندتا دکمه پکیج
  • سرد و گرم شدن مداوم آب در حمام
  • خاموش نشدن فن پکیج

تیم تخصصی فیکس البرز با فرستادن متخصصان ماهر خود به جای جای کرج، مشکل شما را با ارزان ترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن، حل می‌کند.اگر پکیج شما دچار یکی از مشکلات فوق و یا هر مشکل دیگری است با تیم تخصصی ما تماس بگیرید، مشاوره رایگان دریافت کنید و در صورت نیاز، منتظر تکنسین های ما بمانید تا مشکل پکیج شما را برطرف کنند.

چه زمانی به تعمیرکار پکیج نیاز پیدا می کنیم؟

پکیج‌ها برای ایجاد آب گرم و گرمایش خانه، ضروری هستند. تعمیر هر چه سریع‌تر‌ آن‌ها بهتر خواهد بود. در حالت‌های مختلف علاوه بر آنکه یک قطعه خراب می‌شود، همین قطعه می‌تواند بر دیگر اجزای و عملکرد کلی دستگاه تاثیر بگذارد. در نتیجه برای تعمیر پکیج در کرج بهتر است با مشاهده تغییرات در عملکرد یا صدای دستگاه با متخصصان تماس بگیرید. دانستن کد خطا می‌تواند شما را در روند تعمیر راهنمایی کند. امّا گاهی برد اصلی دستگاه دچار مشکل می‌شود که نمی‌توان صرفا بر مبنای کد، تعمیرات را انجام داد و نیاز به تجربه کافی دارد همچنان که در بخش‌های پیشین گفته شد پیشنهاد می‌شود برای آنکه عمر پکیج خود و قطعات داخلی آن را افزایش دهید حداقل سالی دو بار پکیج خود را سرویس کنید.

آنچه که می‌توانید قبل از تماس با تعمیرکار پکیج انجام دهید.

در بعضی موارد مشکلاتی که در دستگاه ایجاد می‌شوند جدی نیستند و می‌توان با انجام اقدامات اولیه و بدون نیاز به متخصص آن‌ها را برطرف کرد. در ادامه این مشکلات و نحوه رفع آن‌ها را ذکر می‌کنیم.

  • تست فشار: اگر نشانگر فشار زیر یک بود، به معنای فشار اندک پکیج ‌است. بهتر است اطمینان یابید که پکیج خاموش و انتهای شیلنگ به سوپاپ متصل است. دریچه تنظیم فشار را باز و صدای پر شدن آن را بشنوید. تا قرار گرفتن عقربه بر روی 5/1 منتظر مانده و سپس شیر را ببندید و نسبت به روشن نمودن پکیج اقدام کنید.
  • راه اندازی مجدد: همیشه به خاطر داشته باشید که برای رفع مشکلات احتمالی، ریست نمودن پکیج می‌تواند گزینه مناسبی باشد.
  • تعویض باتری ترموستات: ممکن است برخی از ایرادات احتمالی با تعویض باتری از محفظه ترموستات رفع گردد. پس از تعویض باتری‌های قدیمی، مدت زمانی لازم است تا ارور نمایش داده شده، حذف گردد.

در صورتی که هیچ یک از اقدامات فوق مفید واقع نشد کافی است با ما تماس بگیرید تا به رایگان شما را راهنمایی کنیم.لازم به یادآوری است که با سرویس به موقع پکیج از بسیاری مشکلات احتمالی خلاصی خواهید یافت و لزومی به تقبل هزینه‌های گزاف برای تعمیر و یا تعویض قطعات نخواهید داشت.

در هرساعت از شبانه روز که پکیج شما با مشکلی در کارکرد مواجه شد با ما تماس بگیرید. تعمیرکاران ما در هفت روز هفته و به صورت در بیست و چهارساعته آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز هستند.

تعمیر پکیج بویلر 2000

پکیج های بویلر به واسطه کیفیت بالایی که دارند از مقبولیت خوبی در میان مردم برخوردارند.پکیج های بویلر،تولید داخل هستند و ویژگی های مناسبی دارند که آنها را در میان بقیه برند ها محبوب تر کرده است. درست است که این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است اما بی توجهی به زمان سرویس آن ها و انجام ندادن سرویس های دوره آسیب های متفاوتی به این پکیج می‌زند.اگر در هنگام استفاده از این پکیج ها با مشکلاتی مواجه شدید و یا  در زمان سرویس های دوره ای پکیج ها نیاز به مشاوره داشتید،برای  تعمیر پکیج بویلردر کرج ،با تیم تخصصی تعمیرکاران ما در کرج تماس بگیرید تا برای حل مشکل،شما را راهنمایی کنیم.

تعمیر پکیج بویلر 2000 در کرج

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

ایران رادیاتور یکی از بهترین برندهای تولیدکننده انواع سیستم‌های گرمایشی در ایران است که مجموعه تأسیسات فیکس البرز نمایندگی تعمیر محصولات این برند را در استان البرز بر عهده گرفته است. 
اگر پکیج ما در روشن شدن مشکل داشت،آب را گرم نمی کرد،آب از‌ آن چکه می‌کرد و یا دچار مشکلاتی شد که در این جا ذکر نشده است،با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت به عنوان نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در کرج برای رفع مشکل شما اقدام کنیم.
تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرج

تعمیر پکیج بوتان

بوتان یکی از نام آشناترین برندهای داخلی تولید کننده سیستم‌های گرمایشی در ایران است. اغلب ایرانیان با پکیج‌های بوتان آشنا هستند و بسیاری نیز برای گرمایش منزل خود از همین نام استفاده می‌کنند. محصولات شرکت بوتان محصولاتی استاندارد و دارای کیفیت عالی است؛ اما با این حال این پکیج هم می‌تواند گاهی دچار خرابی و ایراداتی اجتناب ناپذیر شود.ما با افتخار  عنوان نمایندگی تعمیر پکیج های بوتان در کرج که یک تولید ملی است را دارا هستیم.اگر در هنگام استفاده از دستگاه های پکیج بوتان با مشکلاتی از قبیل عدم ثبات در دمای آب گرم،سروصدای پکیج در هنگام کار کردن و یا هر مشکل دیگری  روبرو شدید با ما تماس بگیرید تا برای متخصصان ما در جهت رفع مشکل شما تلاش کنند.

تعمیر پکیج بوتان در کرج

تعمیر پکیج بوش

یکی دیگر از برند های مهم در انواع پکیج ها،برند خوش نام بوش می باشد.پکیج های بوش محصولاتی آلمانی هستند که معمولا در شرکت های تحت لیسانس بوش،در ایران مونتاژ می شوند.این پکیج ها  کیفیت بسیار مناسبی دارند و همواره مصرف کنندگان را از خود راضی نگه می‌دارند.راندمان بالا و به طبع آن مصرف انرژی بهینه دارند و همین مورد یکی از دلایل محبوبیت آن ها در بین مصرف کنندگان است.حجم و ابعاد مناسب آن ها موجب می شود  که در خانه ها فضای زیادی را اشغال نکنند و و به آسانی بتوانند گرما را برای شما فراهم بیاورند.با همه این تفاسیر این دستگاه نیز اگر به موقع سرویس نشود دچار مشکلات و ایرادات مختلفی می‌شود.تیم تخصصی فیکس البرز نمایندگی خدمات  این برند را به عهده دارد و   اگر از پکیج های بوش استفاده می‌کنید و با مشکلاتی از قبیل نشت آب،سر وصدای زیاد،سرد و گرم شدن آب و… مواجه شدید،با ما تماس بگیرید  تا در اسرع وقت برای تعمیر پکیج بوش در کرج شما کمک کنیم.

تعمیر پکیج بوش در کرج

تعمیر پکیج لورچ

پکیج‌های لورچ یکی از محصولاتی است به راحتی جای آبگرمکن‌های قدیمی را گرفته اند. استفاده از‌ آن‌ها آسان است و می‌توانند به صورت محصولی چند منظوره از‌ آن‌ها استفاده نمود. هدف اصلی‌ آن‌ها، گرم نمودن آب برای استفاده از حمام و شستشو است. پکیج‌های لورچ فضای کمتری اشغال می‌کنند و یکی از گزینه‌های مناسب برای گرما زایی هستند. امّا عدم بررسی‌های زمان بندی شده و طول عمر وسایل باعث به وجود آمدن مشکلات و نواقصی در این محصول می‌گردد.اگر در هنگام استفاده از پکیج های لورچ با افت فشار،نشت پکیج،شنیدن صدای نابهنجار از پکیج و مشکلات دیگر،نگران نشوید،با تیم تخصصی فیکس البرز تماس بگیرید و کار را به ما بسپارید تا در تعمیر پکیج لورچ در کرج شما را یاری کنیم.

تعمیر پکیج لورچ در کرج

تعمیر  پکیج گلدیران

گلدیران در زمینه لوازم خانگی ،نامی آشنا در ایران است.در انتهای دهه ۸۰ شمسی،این شرکت ساخت پکیج را در دستور کار خود قرار داد و توانست با استفاده از قطعات اروپایی و مرغوب یک پکیج مناسب که نیاز های مصرف کنندگان را تعیین کند،بسازد.امروزه پکیج های گلدیران از محبوبیت و رضایت قابل توجهی در بین مصرف کنندگان بهره می‌برند.تیم فیک البرز به عنوان نمایندگی رسمی تعمیر پکیج گلدیران درکرج فعالیت می کند و اگر در هنگام استفاده از پکیج های گلدیران با ریزش آب از پکیج،کاهش دمای مصرفی و صدای غیر طبیعی پکیج و یا مشکلات دیگر مواجه شدید،با ما تماس بگیرید تا در راستای حل ایرادات ایجاد شده به شما مشاوره بدهیم و در صورت نیاز تکنسین های فیکس البرز را به محل مورد نظر بفرستیم.

تعمیر پکیج گلدیران در کرج

تعمیر پکیج تاچی

این برند در گذشته ساخت چین بود اما پس از مدتی با همکاری ایران،این پکیج محصول مشترک ایران و چین شد و این دو کشور با همکاری یکدیگر محصول را می‌ساختند.در ابتدا پکیج های تاچی کیفیت پایینی داشتند اما با گذشت زمان شرکت کیفیت محصولات  خود را بالا برد و همین موجب شد تا محبوبیت بیشتری در بین مردم کسب کند و از گذشته موفق تر عمل کند. اگر در هنگام استفاده از پکیج های تاچی با فشار کم،انسداد یا یخ زدگی،عدم گرمایش و یا مشکلات دیگر روبرو شدید،با ما تماس بگیرید تا برای رفع مشکل شما و تعمیر پکیج تاچی در کرج  اقدامات لازم را انجام دهیم.

تعمیر پکیج تاچی در کرج

تعمیر پکیج ایساتیس

گروه صنعتی ایساتیس از سال ۱۳۸۵ ساخت پکیج را در ایران آغاز کرد و با توجه فناوری نوین و کارایی بالای محصولات خود در بازار جایگاه خوبی پیدا کرد.پکیج های ایساتیس طراحی های متفاوتی دارند و با استفاده از آن ها می توان در مصرف انرژی صرفه جویی کرد. تیم فیکس البرز با افتخار نمایندگی خدمات و تعمیر پکیج ایساتیس در کرج را بر عهده گرفته است تا برای رفاه حال مشتریان و حل مشکلات پکیج های آن ها اقدام کند.هرچند که این پکیج ها از کیفیت بالایی برخوردارند،اما مانند همه برند های دیگر پکیج اگر به موقع برای سرویس کردن آن ها اقدام نشود در روند عادی فعالیت آن ها اختلال وارد می‌شود. اگر در هنگام استفاده از پکیج های ایساتیس با مشکلاتی از قبیل سرد بود رادیاتورها،زیاد شدن ترموستات،کم بودن فشار آب و یا هر مشکل دیگری مواجه شدید با تیم تخصصی فیکس تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان متخصصین ما بهره مند شوید و در صورت نیاز سرویس کاران خود را به محل مورد نظر بفرستیم.

تعمیر پکیج ایساتیس در کرج

نمایندگی تعمیر پکیج آریستون در کرج

کمپانی آریستون فعالیت خود را در ایتالیا آغاز کرد و در صدوپنجاه کشور دیگر از جهان نمایندگی محصولات خود را تاسیس کرد و امروز یکی از پرفروشترین پکیج ها در سراسر جهان است. پکیج های آریستون را می‌توان در بازار پکیج ایران یافت هرچند نمی توان منکر آن شد که قطعات آن مونتاژ شده در دیگر کشورهاست. این پکیج یکی از پرفروش ترین پکیج ها در سراسر جهان است. ما در فیکس البرز با در اختیار داشتن نمایندگی پکیج آریستون در کرج و با همراهی تعمیرکاران تخصصی این پکیج به صورت شبانه روزی برای انجام سرویس و تعمیر پکیج  شما آماده هستیم.

نتیجه گیری و جمع بندی

با توجه به افزایش هزینه های تعمیرات پکیج های ایرانی و غیرایرانی، لزوم آشنایی و سرویس این تجهیزات پرکاربرد بیشتر از قبل احساس می شود. از این رو بهتر است زمان طلایی در سرویس این محصولات مورد توجه قرار گیرد. توصیه می شود در صورت بروز مشکلات جدی با کارشناسان مجرب مجموعه فیکس البرز جهت انجام تعمیر پکیج در کرج در ارتباط باشید.

    تماس بگیرید