تعمیر و سرویس پکیچ تاچی در کرج با سرویسکاران حرفه‌ای و با قیمت‌های مصوب اتحادیه

09128087432 شماره موبایل:

نمایندگی پکیج تاچی در کرج

 پکیج تاچی از جمله پکیجهای محبوب در بازار است که در اصل ساخت کشور چین میباشد اما به عنوان محصول مشترک ایران و چین عرضه میشود. این پکیج کیفیت مطلوبی دارد و توانسته است جای خود را در میان دیگر برندهای پکیج باز کند. با این حال گاهی به دلیل عدم سرویسهای دورهای و یا به دلایل دیگر ممکن است پکیج شما آنچنان که باید کار نکند. در صورت کوچکترین مشکلی در کارکرد پکیج تاچی خود با کارشناسان ما در فیکس البرز تماس بگیرید تا به رایگان شما را راهنمایی کنند. 

ما در فیکس البرز به عنوان نمایندگی خدمات و محصولات پکیج تاچی در کرج در تمامی ساعات شبانه روز آماده سرویس و تعمیر پکیج شما هستیم. سرویسکاران حرفه ای پکیج تاچی در زمانی که شما میخواهید و در محل شما حاضر خواهند شد تا پکیج شما را به روز اول خود برگردانند.

ویژگی های پکیج تاچی

از جمله مشخصه‌های پکیج تاچی می‌توان به استفاده از سیستم ضد یخ اشاره کرد. همچنین با داشتن سیستم خودکار جریان گاز به طور منظم به بررسی گاز در این دستگاه می‌پردازد. جرقه زن خودکار یا آیونایز از دیگر ویژگی‌های پکیج تاچی است که برای مدت طولانی به خوبی کار می‌کند. سیستم احتراق آهسته، صفحه نمایش کد خطا، کنترل‌گر فشار ورودی و سیستم تخلیه گازهای حاصل از احتراق در این محصول به کار گرفته شده است. 

چند نکته که بد نیست بدانید:

  • آیونایز یک سیستم جرقه زن خودکار است که پکیج شمعک دائمی ندارد
  • آیونایز وظیفه محافظت شعله برای جلگیری از آتش سوزی و هدر رفتن گاز را به عهده دارد.
  • سیستم ضد یخ در فصل سرما در صورت پایین رفتن دما باعث روشن شدن مشعل و بالا رفتن دمای مبدل میشود. در نهایت مانع از یخ زدگی در فصول سرد سال می;شود.
  • در صورت قطع شدن برق سیستم به طور خودکار قطع می‌شود و تا وصل شدن برق خاموش می‌ماند.

پکیج تاچی دارای نشان کیفیت اروپا و همچنین دارای گواهینامه فنی است و قطعات یدکی آن در دسترس است اما توجه داشته باشید که حتما تعمیر پکیج تاچی خود را به نمایندگی‌های مجاز بسپارید چرا که نمایندگی‌ها از قطعات اصلی این برند استفاده خواهند کرد. فیکس البرز نمایندگی مجاز محصولات تاچی را در اختیار دارد.

مشکلات رایج در پکیج تاچی

صاحبان پکیج‌های خانگی با ایرادات به وجود آمده حین استفاده از انواع پکیج غریبه نیستند. بسیاری به جای تماس فوری با تعمیرکار خبره، به یادگیری برخی نکات ساده‌ می‌پردازند و نسبت به رفع اشکالات ابتدایی در پکیج اقدام می‌کنند. در ادامه برخی خطاهای رایج در حین کار با پکیج تاچی معرفی می‌گردد:

فشار کم

 فشار دیگ بخار کمتر از یک به معنای کاهش فشار است و این امر به عدم راه اندازی پکیج منجر می‌شود. این مشکل با راهکاری ساده قابل حل خواهد بود اما بهتر است پیش از آن به بررسی رادیاتورها، لوله‌کشی ونیز شیر ایمنی برای یافتن نشتی بپردازید. در صورت عدم یافتن نشتی، در زیر پکیج شیر کوچکی تعبیه شده است که در صورت چرخاندن آن در خلاف جهت عقربه‌های ساعت، فشار دستگاه افزایش خواهد یافت. صبر کنید تا این فشار به 5/1 افزایش یابد و در پایان شیر را در جهت معکوس بچرخانید.

انسداد یا یخ زدگی

 در صورت اسکان در مناطق سردسیر و بروز یخبندان، ممکن است پکیج از روشن شدن خودداری نماید. ممکن است دستگاه پکیج خارج از ساختمان تعبیه شده باشد و انسداد و یخ زدگی لوله‌ها به خاموش شدن دستگاه منجر شود. از یک کتری آب گرم برای کمک به گرم شدن دستگاه استفاده نمایید. در مرحله بعد می‌توانید محتوای لوله میعانات را تخلیه کنید. در صورت عدم رفع مشکل، توصیه می‌شود برای تعمیر پکیج تاچی در کرج و یا سایر مدل‌های آن، با متخصصین مجرب فیکس البرز در ارتباط باشید.

گرم نشدن رادیاتورها

 ترموستات دستگاه دلالت بر روشن بودن سیستم گرمایش آن دارد اما آب به هیچ عنوان گرم نمی‌شود؛ این بدان معناست که رادیاتورها داغ نمی‌شوند. از این رو بهتر است به بررسی عدم چشمک چراغ ترموستات برای کمبود باتری بپردازید. اگر مشکل را از باتری یافتید، به تعویض آن با مدل AA اقدام نمایید. ایراد به وجود آمده ربطی به پکیج ندارد؛ بهتر است تنظیمات آن را با شروع مجدد دستگاه راه اندازی کنید.

آب ولرم

 اگر آب مصرفی تنها به صورت ولرم در اختیار شما قرار‌ می‌گیرد و یا حین باز بودن شیر، آب داغ‌ می‌شود، ممکن است دریچه ترمیستور آب گرم معیوب شده باشد. بهترین گزینه تعویض این دریچه خواهد بود. این قطعه ارزان قیمت تلقی می‌شود؛ گرچه ممکن است با شستشو و تعویض واشر نیز مشکل حل شود. در این زمینه نیز استفاده از کمک متخصص ماهر برای تعمیر پکیج تاچی در کرج یا سایر انواع پکیج، گزینه معقول‌تری عنوان می‌شود.

خاموشی در حین استفاده

 این گزینه می‌تواند یکی از ایرادات شایع انواع پکیج گزارش شود. بروز مشکل در لوله دودکش و عدم هدایت مستقیم دود به خارج از ساختمان، سیستم امنیتی آن را فعال نموده و منجر به خاموش شدن پکیج با شنیدن صدای خفگی خواهد بود. از این رو لازم است تا نسبت به رفع انسداد ورودی هوا اهتمام ورزید و به برطرف نمودن خاک گرفتگی از روی شعله اقدام نمایید. راه حل اصولی، سرویس دستگاه پکیج عنوان می‌شود. این قسمت را به هیچ عنوان با دانش اندک خود انجام ندهید. مراجعه به سرویس کار با سابقه و ماهر برای تعمیر پکیج تاچی در کرج و یا سایر برندهای این دستگاه به شدت توصیه می‌شود.برای سرویس و تعمیر  پکیج در کرج و اعزام سرویسکار به محل،با ما تماس بگیرید.

معرفی و بررسی برخی از کدهای ارور پکیج تاچی

انواع پکیج‌های موجود در بازار صرف نظر از مدل برند و شرکت تولیدکننده به همراه دستورالعمل روش راه اندازی و نیز ارور کدها به بازار عرضه‌ می‌شوند. خطاهای احتمالی به وسیله کدهای ارور به مصرف کننده تذکر می‌دهند که در حین کار مشکلی به وجود آمده و نیاز به توجه فوری دارد.
در صورتی که ارورهای ایجاد شده از مشکلات جزیی و قابل حل ناشی شود، امکان رفع آن برای فرد وجود خواهد داشت در غیر این صورت به هیچ عنوان به صورت سرخود و بدون علم فنی نسبت به برطرف نمودن آن اقدام ننمایید و در اسرع وقت در این مقوله برای تعمیر پکیج تاچی در کرج، با ما تماس بگیرید.
در ادامه کد های ارور تیپ های مختلف پکیج های تاچی را بررسی می‌کنیم.


کدهای ارور در پکیج تاچی تیپ A

خطای E1: بروز مشکل در احتراق (عدم تشکیل شعله و یا ثبات آن)
خطای E2: بیش از حد گرم شدن مبدل دستگاه
خطای E3: ایجاد نقص در قسمت تهویه
خطای E4: نقص به دلیل کمبود آب
خطای E6: نقص فنی در حسگر دمای آب گرمایش
خطای E7: نقص فنی در حسگر دمای آب مصرفی


کدهای ارور در پکیج تاچی تیپ B

خطای E1: بروز نقص در سیستم احتراق
خطای E2: نقص در سیستم تهویه (عدم اتصال پرشر فن)
خطای E3: بروز نقص در سنسور تهویه دستگاه (عدم قطع پرشر فن بعد از پایان کارکرد فن)
خطای E4: نقص به علت گرم شدن بیش از حد مبدل
خطای E5: بروز نقص در سنسور ورودی آب سرد
خطای E6: بروز نقص در سنسور آب گرم
خطای E7: بروز نقص در حسگر مدار گرمایش
خطای E8: خرابی برد کنترل
خطای E9: بروز خطا به علت کمبود فشار آب


کدهای ارور در پکیج تاچی تیپ C و D

خطای E1: ایجاد نقص در سیستم تهویه
خطای E2: نقص در حسگر دمای گرمایش
خطای E3: نقص در حسگر دمای آب گرم
خطای E4: نقص به علت بیش از حد گرم شدن مبدل
خطای E5: وجود نقص در مدار شیر گاز
خطای E6: نقص در سیستم احتراق
خطای E9: بروز نقص به دلیل یخ زدگی
خطای EP: اشکال کمبود فشار آب 

سرویس پکیج‌ تاچی

مدت زمان مناسب تعمیر و یا سرویس پکیج‌های دیواری به برند و میزان مصرف آن هم بستگی دارد. به هر حال توصیه می‌شود در بازه معتبر ضمانت دستگاه، یک بار سرویس آن صورت پذیرد و در ابتدای شروع فصل سرد و یا پایان آن نیز برای تعمیر پکیج در کرج و سایر مناطق برنامه مشخصی وجود داشته باشد. با توجه به استفاده مداوم در این ماه‌ها و پیشگیری از بروز مشکلات جدی، بهتر است این زمانبندی رعایت گردد.
امروزه خرید قطعات یدکی و یا به طور کلی جایگزینی پکیج تاچی با مدل جدید، هزینه‌هایی بیش از گذشته در بر خواهد داشت در حالی که سرویس مقطعی، به میزان قابل توجهی احتمال بروز اشکالات جدی را کاهش خواهد داد. ضمن آنکه خطاهایی چون نشتی گاز و یا عدم هدایت دود به خارج از ساختمان می‌تواند اثرات مخرب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.
در صورت بروز هرگونه مشکلی در پکیج تاچی و یا دیگر انواع پکیج فرا رسیدن زمان سرویس آن،با ما تماس بگیرید تا در مورد مشکل مربوطه به صورت رایگان به شما مشاوره دهیم و در صورت،متخصصین تیم فیکس البرز را برای ارائه خدمات،به محل شما بفرستیم.

نکات پایانی

همان طور که پیشتر اشاره شد تعمیر و سرویس پکیج‌های دیواری از اهمیت بسیاری برخوردار است. گرچه همکاری با تعمیرکار ماهر و با تجربه جهت سرویس و تعمیر پکیج تاچی در کرج به شما اطمینان می‌دهد که در سرویس‌های دوره‌ای همه‌ی چک‌های امنیتی رعایت‌ می‌شود اما به یاد داشته باشید که در هر نوبت سرویس موارد زیر مورد بررسی قرار گیرد:

  • مرحله اول: تعمیرکار ماهر به بررسی Safe Gas اهتمام ورزد. این بررسی شامل تست دیگ بخار و لوله‌های اتصالی به آن برای عدم وجود ترک، نشت و یا خوردگی صورت‌ می‌پذیرد. آزمایش دیگ بخار در مرحله‌ی بعدی صورت‌ می‌پذیرد تا از کارکرد صحیح آن اطمینان حاصل شود. این قسمت برای ترک خوردگی و آسیب‌های احتمالی دیگ صورت‌ می‌پذیرد. لازم به توضیح است که این مرحله تنها به وسیله تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیر پکیج باید صورت پذیرد و نیاز به تجربه و وسایل کار ویژه دارد.
  • مرحله دوم: کنترل تهویه صحیح دودکش و فشار دستگاه در این مرحله صورت‌ می‌پذیرد. هم چنین فشار و جریان گاز بررسی می‌شود. نصب دودکش و عدم وجود مانع مجدداً چک خواهد شد. بدیهی است که دودکش مسدود می‌تواند به انتشار گاز خطرناک و بی بوی مونوکسید کربن در محیط منجر شود. آنالیز گاز دودکش، میزان ترکیب مناسب گاز و هوا را مشخص می‌کند.

مناطق تحت پوشش و راه‌های ارتباطی با نمایندگی‌های مجاز پکیج تاچی در کرج

فیکس البرز به عنوان نماینده مجاز پکیج‌های تاچی در سراسر شهرستان کرج آماده خدمت رسانی به صورت شبانه روزی است. کافی است با ما تماس بگیرید نمایندگی پکیج تاچی در حصارک، فردیس، گوهردشت، مهرشهر، گلشهر، باغ ویلا و تمامی محله‌های کرج را در اختیار داریم. تعمیرکاران نمایندگی بلافاصله پس از تماس شما به محل شما اعزام خواهند شد. به صورت 24 ساعته و در هفت روز هفته آماده پاسخگویی هستیم. 09128087432

    تماس بگیرید