تعمیر پکیج گلدیران در کرج با تعمیرکاران حرفه‌ای نمایندگی و با تضمین خدمات

09128087432 شماره موبایل:

نمایندگی تعمیر پکیج گلدیران در کرج

هرچند گلدیران نماینده محصولات ال‌جی در ایران است اما پکیج گلدیران پکیجی به سفارش شرکت گلدیران است و نه ال جی. در ساخت این پکیج از قطعات مرغوب و باکیفیت استفاده شده و این پکیج توانسته است به خوبی نظر مصرف‌کنندگان داخلی را به خود جلب کند. اما از آنجا که پکیج قطعات مصرفی در خود دارد و اگر به سرویس دوره‌ای آن توجهی نشود ممکن است پس از مدتی در کارکرد آن اختلال ایجاد شود. به هرحال خرابی وسایل خانگی امری اجتناب ناپذیر است.

ما در فیکس البرز به عنوان نمایندگی مجاز گلدیران در کرج آماده‌ایم تا نصب، سرویس و و تعمیرات پکیج شما را در محل شما انجام دهیم. اگر اختلالی در کارکرد رادیاتورها و یا پکیج گلدیران خود میبینید در هر ساعتی از شبانه‌روز که باشد با ما تماس بگیرید. ما تعمیرات خود را تضمین میکنیم. 

خدمات فیکس البرز به عنوان نمایندگی گلدیران در کرج

فیکس البرز سالیان متمادی است که به عنوان نمایندگی گلدیران در کرج فعالیت دارد. تعمیرکاران خبره ما در تمامی مناطق کرج از فردیس و عظیمیه و مهرشهر تا باغستان و گوهردشت و گلشهر و سایر محله‌های کرج و سراسر استان البرز حضور دارند. کافی است با ما تماس بگیرید تا در کمتر از یک ساعت تعمیرکار مجاز نمایندگی در محل شما و برای تعمیر پکیج شما به بهترین شکل ممکن حاضر باشد. هزینه ای به صرفه و کیفیتی مطلوب همراه با تضمین تعمیرات هر سه را باهم به شما ارائه می‌دهیم. 

  • فروش قطعات پکیج گلدیران
  • نصب پکیج گلدیران در کرج
  • سرویس و تعمیر دوره ای پکیج گلدیران

البته گلدیران غیر از پکیج، محصولات سرمایشی نیز در زمره محصولات خود دارد. برای تعمیر کولرگازی های گلدیران نیز می‌توانید بر روی ما و تعمیرکاران حرفه‌ای ما حساب کنید. 

در ادامه این صفحه به بررسی اشکالات رایج در پکیج گلدیران میپردازیم. به صورت کلی، عیب یابی پکیج به دو روش انجام‌ می‌شود:

  1. به کمک کد خطای نمایش داده شده
  2. از طریق بررسی نحوه کارکرد پکیج: در این روش، مراحل مختلف عملکرد پکیج بررسی می‌شود تا حالتی که در آن دستگاه به درستی کار نمی‌کند، شناسایی شود.

 تعمیر پکیج گلدیران در کرج

اشکالات عمده پکیج گلدیران

برخی از مهم ترین مشکلات و خرابی‌های پکیج به شرح زیر است:

روشن نشدن پکیج

در برخی موارد ممکن است اصلا پکیج روشن نشود. در این صورت، ابتدا بررسی کنید که پکیج به پریز برق سالم وصل شود و برق نیز وصل باشد. همچنین در صورت استفاده از محافظ برق، پکیج را بدون محافظ آزمایش کنید. اگر با بررسی همه این موارد و کسب اطمینان از درستی آن‌ها، باز هم پکیج روشن نشد، جهت پیدا کردن مشکل با ما تماس بگیرید تا در این مورد شما را به صورت رایگان راهنمایی کنیم.

کم شدن فشار آب داخل پکیج

در مسیر آب ثابت پکیج، یک فشارسنج وجود دارد. میزان فشار این فشارسنج باید بین 1 تا 1.5 بار تنظیم شود. یکی از اشکالات عمده، کم شدن یا بالا رفتن فشار آب داخل پکیج است. کم شدن فشار پکیج‌ می‌‌تواند به دلیل ریزش آب از رادیاتورها، لوله کشی زیر زمین و خرابی خود پکیج رخ دهد. برای پیدا کردن مشکل، در ابتدا رادیاتورها و پکیج را بررسی کنید که نشتی نداشته باشند، سپس عدم وجود نم در بخش‌‌های مختلف منزل خود را بررسی کنید. 

کاهش دمای آب مصرفی

دلایل زیادی برای بروز این مشکل وجود دارد. به عنوان مثال، کم شدن فشار گاز، خراب شدن سنسور آب گرم مصرفی و ایجاد رسوب در مبدل و تعویض کنترل کننده آب گرم از دلایل آن است.پیدا کردن دلیل اصلی بروز چنین مشکلی نیازمند تخصص و تجربه بالاست. اگر در هنگام استفاده از  پکیج با این موضوع روبرو شدید،با ما تماس بگیرید تا از خدمات تخصصی فیکس البرز بهره مند گردید.

ریزش آب از پکیج

ریزش آب از پکیج می‌تواند به دلایلی چون ترکیدگی لوله، نشتی شیر پر کن پکیج، نشستی پمپ پکیج، سوراخ بودن مبدل و بروز مشکل در اتصالات داخلی پکیج رخ دهد. در هنگام به وجود آمدن این مشکل، ورودی آب پکیج را ببندید، یک آب گرم داخل خانه باز کنید و سپس شیر پرکن زیر پکیج را باز کنید.اگر باز هم مشکل شما حل شد با ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید و در صورت حل نشدن مشکل،تکنسین های خود را به محل مورد نظر بفرستیم.

صدای غیر طبیعی پکیج

در برخی مواقع ممکن است که در هنگام کار صداهای غیر طبیعی از دستگاه  به گوش برسد. این صداها‌ می‌‌تواند ناشی از مواردی چون ایراد از فن دستگاه، مشکل در پمپ، خرابی اورینگ و واشر، خراب شدن برد پکیج و دیگر موارد باشد. همچنین وجود هوا در سیستم نیز می‌تواند سبب ایجاد صداهای غیر عادی شود که در این صورت‌ می‌بایست رادیاتورها هواگیری شود. توجه داشته باشید که اگر در لحظه تشکیل شعله، صدای انفجار شنیده می‌شود، فشار گاز باید کم شود.

خاموش شدن خودکار پکیج در ساعاتی از روز

اگر پکیج گلدیران شما در ساعاتی از روز خاموش‌ می‌شود، بررسی کنید که فشار آب خانه طبیعی ‌باشد. چرا که عملکرد درست پکیج در ساعاتی از شبانه روز که فشار آب طبیعی است، نشان می‌دهد که پکیج مشکلی ندارد. اگر فشار آب منزل شما در بیشتر ساعات شبانه روز پایین است، از پمپ آب استفاده کنید. 

برای اطمینان از سلامت پکیج و یا تعمیر پکیج در کرج، با ما در تماس باشید.

نمایندگی پکیچ گلدیران در کرج

 معرفی و بررسی برخی از کدهای ارور پکیج گلدیران

  • کد خطای E1:

اگر به هر دلیلی، شعله‌ پکیج تشکیل نشود، خطای E1 نمایش داده می‌شود. این خطا می‌تواند به دلایل زیر رخ دهد:

  1. مشکل در جرقه زن
  2. قطعی گاز
  3. کاهش فشار گاز ورودی پکیج
  4. مشکلات مربوط به به برد دستگاه
  • کد خطای E2:

این خطا مربوط به جوش آوردن و بالا رفتن بیش از حد دمای آب سیکل پکیج است. خطای E2 ممکن است به دلایل زیر رخ دهد:

  1. ایجاد رسوب و یا انسداد در مدار سیکل گرمایشی پکیج
  2. ایرادات مربوط به پمپ پکیج
  3. خرابی سنسور تشخیص دما
  • کد خطای E3:

این خطا به وجود مشکل در خروج دود پکیج مربوط می‌شود و معمولا به دلایل زیر رخ می‌دهد.

  1. مشکل سنسور دود
  2. مشکل فن پکیج
  3. ایراد برد
  4. اختلال در اتصالات برد و فن پکیج
  5. افت ولتاژ برق
  • کد خطای E4:

این خطا به دلیل پایین بودن فشار دستگاه رخ‌ می‌دهد.

  • کد خطای E6 و E7:

این کدهای خطا مربوط به خرابی سنسور تشخیص دمای آب مدار گرمایشی پکیج‌ است.

  • کد خطای E9:

این خطا مربوط به عملکرد ضد یخ زدگی پکیج است.
 

تعمیر پکیج گلدیران 

چه زمانی به تعمیر پکیج گلدیران نیاز پیدا‌ می‌کنیم؟


در صورت بروز یکی از مشکلات زیر، به شما پیشنهاد می‌کنیم با نمایندگی  تعمیر پکیج گلدیران در کرج ‌ تماس بگیرید:

  • یکی از کدهای خطا نمایش داده شود.
  • در صورتی که پکیج روشن نشود.
  • پکیج روشن می‌شود اما آب حمام و آشپزخانه را گرم نمی‌کند.
  • پکیج روشن می‌شود و آب سرویس‌های بهداشتی و آشپزخانه گرم می‌شود اما رادیاتورها گرم نیست.
  • درجه حرارت پکیج دارای نوسان باشد.
  • در صورتی که از پکیج آب‌ می‌چکد.
  • در لحظه تشکیل شعله، صدای انفجار شنیده شود.
  • از پکیج صداهای غیر عادی به گوش برسد.

شماره تماس و راه‌های ارتباطی با نمایندگی تعمیر پکیج گلدیران در کرج

تعمیرکاران سیار فیکس البرز در تمامی مناطق کرج حضور دارند.مراجعه حضوری در دفتر فیکس البرز نمایندگی پکیج گلدیران در فردیس کرج (فلکه پنجم) و همچنین در نمایندگی گوهردشت مقدور است. هرزمان که پکیج و یا رادیاتورهای گلدیران شما دچار مشکل شد و یا به منظور سرویس دوره‌ای با ما تماس بگیرید.

09128087432

09124687808

09392605773

تعمیرکاران ما در کرج بلافاصله پس از تماس شما به محل شما اعزام خواهند شد.به صورت شبانه روزی و در هفت روز هفته پاسخگوی شما هستیم. 


سخن آخر

پکیج ها در حقیقت  تمام کار های موتورخانه های قدیمی را انجام می‌دهند ولی ابعاد بسیار کوچک تری دارند.کوچک شدن آن ها موجب شده است که قطعاتی به مراتب حساس تر و پیچیده تر از موتورخانه های داشته باشند.ما مشکلات رایج و همچنین نحوه برطرف کردن آن ها را تا حد زیادی در این مقاله توضیح دادیم.اما در بعضی مواقع مشکلات به راحتی حل نمی‌شوند و نیاز است که متخصصان کار خود را شروع کنند.اگر در هر ساعت از شبانه روز نیاز به مشاوره و یا کمک متخصصین ما داشتید،با ما تماس بگیرید. 

    تماس بگیرید