تعمیر برد پکیج در کرج و اعزام فوری سرویسکار با کمترین هزینه

09128087432 شماره موبایل:
تعمیر برد پکیج در کرج با نازل ترین قیمت

برد پکیج بخش الکتریکی پیکج است است که فرمان‌های مربوطه را به قسمت‌های گوناگون انتقال می‌دهد. برای مشاوره رایگان در خصوص تعمیر برد پکیج در تمامی مناطق کرج با ما تماس بگیرید:۰۹۱۲۸۰۸۷۴۳۲. اعزام تعمیرکاران حرفه‌ای در سریعترین زمان و با کمترین هزینه

فیکس البرز
فیکس البرز

برد پکیج مانند قبل قلب پکیج عمل می‌کند که با از کار ایستادن می‌تواند مانع از عملکرد آن شود.برد در حقیقت بخش الکتریکی پکیج است  که فرمان‌های مربوطه را به قسمت‌های گوناگون انتقال می‌دهد. به همین دلیل لازم است تا با چگونگی کارکرد برد پکیج آشنا باشید و علائم ایجاد مشکل در کارکرد آن را بدانید تا بتوانید در صورت لزوم برای تعمیر آن اقدام کنید.

برد پکیج دیواری چگونه عمل می‌کند؟

این وسیله وظیفه دارد تا دستورات و وظایفی را که از سنسور دریافت می‌کند به شیر موتوری و مدار گرم کننده پکیج برساند. برد پکیج دیواری دو نوع دارد که عبارتند از  برد جرقه زن و برد کنترل اصلی. نوع جرقه زن آن در داخل محفظه قرار دارد و روی برد اصلی مونتاژ شده است. وظیفه آن جرقه زدن و کنترل شعله است که به همین دلیل به یک ترانس با ولتاژ بالا وصل می‌شود. برد کنترل اصلی نیز در عقب صفحه کنترل قرار دارد و با همه بخش‌ها در ارتباط است. با این تفاسیر می‌توان گفت که برد پکیج یکی از اصلی‌ترین بخش‌های پکیج است.

تعمیر برد ایران رادیاتور در کرج

دو نوع پکیج پرکاربرد در ایران

از آنجایی که در خانه های ایرانی اکثرا پکیج ایران رادیاتور و بوتان استفاده می‌شود و در میان مردم بسیار محبوب هستند،به همین دلیل لازم دانستیم برای آشنایی با تعمیر برد پکیج درکرج و همچنین خرابی های برد پکیج،اشکالات رایج برد های این پکیج ها را بررسی کنیم. 

در صورت مشاهده اختلال در عملکرد پکیج خود با ما تماس بگیرید. فیکس البرز مرکز تخصصی تعمیر پکیج در کرج به صورت شبانه‌روزی آماده است تا با اعزام تعمیرکاران حرفه‌ای خود در محل پکیج شما را به روز اول خود بازگرداند.
 

علائم خرابی برد پکیج ایران رادیاتور

در صورتی که برد پکیج دچار آسیب شود تمام قطعات آن از حالت طبیعی خارج شده و به خوبی کار نمی‌کنند. در ادامه  روش‌هایی که نشان‌دهده وجود عیب در پکیج ایران رادیاتور است را بررسی می‌کنیم:

  •  روشن شدن چراغ LED 
  • روشن شدن چراغ ۴۰ و ۶۰ و ۷۰ با یکدیگر و یا چراغ ۳۰ و ۴۰ 
  • نمایش ارور بر روی صفحه نمایشگر
  •  نشان دادن عبارت E50  بر روی صفحه حاکی از آسیب‌دیدگی برد است.
  •  کار نکردن پمپ پکیج از دیگر علائم خرابی پکیج است.(البته می‌تواند دلایل دیگری مثل برقرار نشدن جریان برق را به همراه داشته باشد.)
  •  مناسب نبودن دمای آب و یا ریست شدن دستگاه پس از شعله ور شدن از دیگر علائم خرابی برد  است که نباید نادیده بگیرید.
  •  اگر با گرم نبودن رادیاتور مواجه شدید، احتمالا برد پکیج آسیب دیده است که نیازمند تعمیر است.

 

علائم خرابی برد پکیج بوتان

برد  یکی از قطعات مهم در پکیج است و در صورت ایجاد مشکل در آن،بخش هایی بسیاری از پکیج با مشکل مواجه می‌شوند و درست کار نمی کنند.در ادامه مشکلات احتمالی ای که ممکن است در صورت خراب شدن برد پکیج اتفاق بیافتد را ذکر می‌کنیم.

  • ثابت بودن چراغ قرمز و خاموش شدن پکیج

این امر از علائم مشکل در برد پکیج است که می‌تواند حاکی از سوختن آن باشد. به همین دلیل بهتر است در این موقع دیگر قطعات را نیز بررسی نمایید.

  •  جرقه نزدن دستگاه 

در این زمان تعویض برد جرقه یا برد اصلی می‌تواند تاثیر مثبتی بر عملکرد آن بگذارد. اگر هم پکیج به طور ناگهانی خاموش شد، احتمالا مشکل از برد پکیج است. لذا باید از یک متخصص کمک بگیرید، زیرا ممکن است ایراد از قطع شدن جریان برق باشد.

  • گرم نشدن سیستم آبگرم

بروز این مشکل نیز می‌تواند از نشانه‌های خرابی برد پکیج باشد. برای حل این مشکل نیز باید اقدام به تعویض برد معیوب نمایید. عدم کارکرد پمپ و ریست شدن دستگاه نیز از دیگر نشانه‌های آسیب‌دیدگی است که نباید به سادگی از آن عبور کرد.
 

تعمیر برد پکیج بوتان در کرج

تعمیر برد پکیج در کرج

اگر ساکن کرج هستید و برد پکیج شما دچار مشکل شده است، راهی به جز تعمیر و یا تعویض آن ندارید. لذا پیشنهاد می‌کنیم که از افراد حرفه‌ای کمک بخواهید و پکیج خود را به جایی معتبر بسپارید. در صورت تمایل به دریافت سرویس پکیج ما در کنار شما هستیم تا در تعمیر آن به شما کمک کرده و بهترین خدمات را تقدیمتان کنیم.

 

چند نکته مهم در تعمیر برد پکیج

  • برای تعمیر برد پکیج بوتان در کرج حتما به نمایندگی‌های معتبر مراجعه نمایید.
  • در صورت بروز مشکل پکیج را خاموش کرده و از متخصصان حرفه‌ای کمک بگیرید.
  • پس از تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور در کرج حتما به توصیه‌های متخصص دقت کنید.
  • وجود گرد و خاک یکی از عوامل اصلی خرابی برد پکیج است.
  • افزایش فشار آب داخل سیستم و حتی سریز شدن می‌تواند یکی دیگر از عوامل خرابی پکیج باشد.
  • به خاطر داشته باشید که تمام قطعات عمر معینی دارند و پس از آن باید تعویض شوند.
  • در نظر داشته باشید که خرابی برد پکیج به شکل چراغ چشمک زن نشان داده می‌شود.
  • به دلیل قطعی برق مکرر در ایران همواره بهتر است از محافظ برق مخصوص پکیج استفاده کنید.

 

کلام پایانی

به خاطر داشته باشید که همیشه شرایط مناسبی برای عملکرد پکیج مهیا باشد. فشار مناسب آب، گرد و غبار و غیره همگی موجب کاهش عمر این وسیله با ارزش می‌شود، پس در نگهداری آن کوشا باشید. تعمیر برد پکیج در کرج از جمله خدماتی است که توسط ما ارائه داده می‌شود و می‌توانید بهترین سرویس را با نازل‌ترین قیمت از ما دریافت کنید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید