تعمیر پکیج در نمایندگی ایران رادیاتور در باغستان کرج با قیمت های مصوب و تضمین کیفیت

09128087432 شماره موبایل:
تعمیر پکیج ایران رادیاتور در باغستان با تعمیرکاران حرفه‌ای نمایندگی و با تضمین خدمات

برای مشاوره رایگان تعمیر پکیج و اعزام تکنسین به محل مورد نظر با ما تماس بگیرید.09128087432تمامی خدمات ما متناسب با قیمت های مصوب نمایندگی ارائه می‌شوند و همواره در تلاشیم تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهیم.

فیکس البرز
فیکس البرز

ایران رادیاتور نامی است که بیش از ۴۰ سال در ایران شنیده می‌شود.این برند بزرگ در زمینه تولید وسایل گرمایشی و پکیج سابقه ای درخشان و طولانی مدتی دارد و هر ساله با پیشرفت تکنولوژی،پکیج های برند خود را بروز می‌کند تا هم قدم با تکنولوژی جهانی قدم بردارد و رضایت مشتری های خود را جلب کند. متاسفانه این پکیج های مطابق با علم روز دنیا نیز احتمال خرابی و بروز مشکلات متعدد نیز دارند.اگر در هنگام استفاده از پکیج های برند ایران رادیاتور به مشکل برخوردید برای حل ایراد به وجود به ما اعتماد کنید و با ما تماس بگیرید.

خدمات فیکس البرز به عنوان نمایندگی ایران رادیاتور در باغستان کرج

برای نصب، سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور در باغستان کرج و یا در صورتی که مشکلی در نحوه کار دستگاه شما پیش آمد،با ما تماس بگیرید. ما در فیکس البرز مجموعه ای از تعمیرکاران خبره پکیج را در اختیار داریم تا مطابق با اصول فنی تعمیرات پکیج شما را به بهترین شکل انجام دهیم. ما تعمیرات خود را تضمین می کنیم. 

فراموش نکنید سرویس دوره ای پکیج ، نیاز به تعمیر را برای پکیج شما به حداقل میرساند، برای سرویس پکیج ایران رادیاتور خود در هر نقطه از باغستان در استان البرز کافی است با ما تماس بگیرید.

نمایندگی ایران رادیاتور در باغستان کرج

مناطق تحت پوشش نمایندگی ایران رادیاتور در باغستان

ما به عنوان نمایندگی ایران رادیاتور در کرج در تمامی مناطق استان البرز از جمله در منطقه باغستان نمایندگی فعال داریم. در هنگام بروز مشکل در پکیجتان چه ایران رادیاتور باشد و چه هر برند دیگری پس از تماس شما، تعمیرکاران ما بلافاصله به محل اعزام می‌شوند و حداکثر مدت نیم ساعت پس از تماس و یا در هر زمان دیگری که شما بخواهید در محل شما حضور می یابند. فراموش نکنید که ما در هفت روز هفته و به صورت بیست و چهار ساعته آماده هستیم تا به تماس شما پاسخ دهیم.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید