نمایندگی بوتان در حصارک کرج با تضمین خدمات تعمیر و هزینه مناسب

09128087432 شماره موبایل:
نمایندگی بوتان در حصارک کرج|انجام خدمات تعمیر وسرویس پکیج در کوتاه ترین زمان

همکاران متخصص ما به صورت شبانه روزی اماده خدمت رسانی به شما در کمترین زمان ممکن هستند. هزینه تمامی خدمات ما براساس مصوبه اصناف می باشد.در صورت نیاز با ما تماس بگیرید.09128087432

فیکس البرز
فیکس البرز

نمایندگی بوتان در حصارک کرج

برند بوتان در زمینه وسایل گرمایشی نامی اشناست، اگر در حال خرید وسایل گرمایشی برای خود هستید یا تجربه ی خرید وسایل گرمایشی را دارید قطعا نام بوتان را شنیده اید.این برند به دلیل استفاده از تکنولوژی پیشرفته وقطعات با کیفیت از طول عمر مناسب وکارکرد بالایی برخوردار است به همین دلیل همواره انتخاب مشتریان بوده است.

باتوجه به کیفیت قابل قبول محصولات این برند،بعداز استفاده طولانی مدت ممکن است اختلالاتی در عملکرد دستگاه به وجود بیاید.شما میتوانید برای پیشگیری از خرابی،سرویس های دوره ای پکیج را انجام دهید.در صورت ایجاد مشکل در دستگاه میتوانید با ما تماس بگیرید،تعمیر کاران ما به صورت شبانه روزی اماده خدمت رسانی به شما هستند.در این نمایندگی تمامی خدمات از جمله تعمیر و سرویس پکیج با ضمانت هستند.

خدمات نمایندگی بوتان در حصارک کرج 

بعداز استفاده طولانی مدت از پکیج ممکن است با مشکلاتی از قبیل گرم نکردن اب،کم بودن فشار اب،روشن نشدن شعله دستگاه ویا هرچیز دیگری روبه رو شوید.ما به عنوان نمایندگی بوتان در کرج به حل مشکل شما کمک میکنیم.در صورت مواجه شدن با هرگونه اختلال در عملکرد دستگاه در هر ساعت از شبانه روز میتوانید با ما تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر کاران مادر محل شما حضور پیدا کنند وبه صورت تخصصی دستگاه را عیب یابی کنند. اولویت در تعمیر قطعات است و اگر نیاز به تعویض باشد قطعه جدید با جنس اصل جایگزین خواهد شد.

مناطق تحت پوشش نمایندگی بوتان در حصارک کرج 

تعمیرکاران ما در تمامی محله ها و خیابان های منطقه حصارک در کرج و سراسر استان البرز حضور دارند.جهت رفاه حال شما همراهان گرامی ما درطول هفته به صورت شبانه روزی پاسخگوی تماس شما خواهیم بود و در تلاشیم تا مشکل شما را در کمترین زمان ممکن حل کنیم.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید