فروش پکیج و رادیاتور در کرج

09128087432 شماره موبایل:
فروش پکیج و رادیاتور در کرج

پکیج‎‌ها انواع گوناگونی دارند که بسته به برند، امکانات و نحوه کارکرد متفاوت‌اند. اما همه آن‌ها یک هدف دارند و آن هم تامین گرما برای محیط است. در این مقاله قصد داریم تا به صورت کلی به توضیح تعمیر پکیج در کرج و معرفی انواع پکیج بپردازیم

فیکس البرز
فیکس البرز

فهرست موضوعی مقاله کرج پکیج


پکیج‎‌ها انواع گوناگونی دارند که بسته به برند، امکانات و نحوه کارکرد متفاوت‌اند. اما همه آن‌ها یک هدف دارند و آن هم تامین گرما برای محیط است. در این مقاله قصد داریم تا به صورت کلی به توضیح تعمیر پکیج در کرج و معرفی انواع پکیج بپردازیم. اگر هرگونه سوالی در این باره دارید پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را از دست ندهید.

انواع برندهای پکیج

  • پکیج ایران رادیاتور
  • پکیج بوش
  • پکیج بوتان
  • پکیج باکسی
  • پکیج ایساتیس
  • پکیج لورچ
  • پکیج تاچی
  • پکیج مرکوری
  • پکیج گلدیران
  • پکیج بویلر
  • پکیج آریستون

معرفی پکیج ایران رادیاتور

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرج
ایران رادیاتور یکی از مشهورترین برندهای پکیج در ایران است که احتمالا تبلیغ آن را حتی در تلویزیون هم دیده‌اید. این شرکت دو نوع پکیج زمینی و دیواری تولید می‌کند که طبق استانداردهای روز دنیا طراحی شده‌اند و طول عمر زیادی دارند. همچنین به دلیل تنوع در مدل مشتریان در خرید از این برند حق انتخاب زیادی دارند. از جمله ویژگی‌های پکیج ایران رادیاتور می‌توان به نصب آسان، فشار مناسب آب گرم و کم مصرف در انرژی اشاره کرد. همچنین به دلیل داشتن نمایندگی‌های مجاز در صورت خراب شدن می‌توان به آسانی آن را تعمیر کرد. لذا اگر قصد خرید این برند را دارید، باید بدانید که تعمیر پکیج ایران رادیاتور توسط نمایندگی‌های آن جز گارانتی محسوب می‌شود و ازین بابت جای نگرانی نیست.

معرفی پکیج بوش

تعمیر پکیج بوش در کرج
بیش از ۸۰ سال است که شرکت صنعتی بوش در ایران فعالیت می‌کند و امروزه پکیج‌های آن شهرت بسیاری در کشورمان دارند. پکیج‌های این کارخانه انواع مختلفی دارند که نوع دیواری آن پرکاربردترین است. اما آنچه که برند بوش را محبوب مشتریان کرده تنها نام معروف آن نیست. بلکه بازده حرارتی بالا و مجهز بودن به سیستم عیب‌یابی باعث شده تا کار با آن نه چندان سخت و راحت باشد. در عین حال طراحی کم حجم، صدای کم، پمپ سه دور، مکانیزم ایمنی و قابلیت تغذیه دو شیره از دیگر ویژگی‌های پکیج بوش است که آن کار با آن را راحت کرده است. در مورد تعمیر پکیج بوش نیز باید بگوییم که محصولات این برند طول عمر زیادی دارد، ولی در صورت خراب شدن باید توسط متخصص تعمیر شود. لذا از از سپردن آن به مراکز غیرمجاز جدا بپرهیزید.

معرفی پکیج بوتان

تعمیر پکیج بوتان در کرج
پکیج بوتان یکی از آن دسته پکیج‌های پرطرفدار در ایران است که همه ما حداقل یک بار نام آن را شنیده‌ایم. البته خوب است بدانید که محصولات بوتان تنها شامل پکیج نیست و آبگرم کن و رادیاتور آلومینیومی را نیز شامل می‌شود. اما پکیج های بوتان از شهرت زیادی برخوردارند که دلیل آن را می‌توان به خاطر راندمان بالا، صرفه جویی، کارکرد با فشار کم آب و ظرفیت‌های مختلف دانست. در مورد تعمیر پکیج بوتان نیز باید گفت امروزه نمایندگی‌های معتبری به سرویس و تعمیر پکیج بوتان می‌پردازند که نیاز مشتریان را براورده می‌کنند. لذا در صورتی که قصد سرویس و یا تعمیر آن را دارید، تنها کافیست با یکی از متخصصان این حوزه تماس بگیرید و مجبور به سپردن پکیج به افراد غیرحرفه‌ای نباشید.

معرفی پکیج باکسی

تعمر پکیج باکسی در کرج
برند باکسی ایتالیا یکی دیگر از برندهای معروف در بین پکیج‌ها است که قطعات آن در ایران مونتاژ می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های پکیج باکسی می‌توان به دارا بودن سیستم عیب یاب، قابلیت تنظیم دمای آب، مجهز به نمایشگر کد، راندمان بالا، سهولت نصب و کارکرد آسان اشاره کرد که به محبوبیت آن افزوده است. با این که پکیج های باکسی عملکرد طولانی مدت دارند، ولی مانند هر پکیج دیگری لازم است تا سرویس و یا هر از گاهی تعمیر شوند. لذا در مورد تعمیر پکیج باکسی نیز باید بگوییم که امروزه مراکزی به صورت تخصصی این کار را انجام می‌دهند و می‌توانید با اعتماد به آن‌ها پکیج خود را تعمیر و یا سرویس کنید.

پکیج ایساتیس

تعمیر پکیج ایساتیس در کرج
گروه صنعتی ایساتیس یکی از شرکت‌های صنعتی کاملا ایرانی است که به تولید پکیجی به همین نام می‌پردازد. از جمله مشخصه‌های محصولات گرمایشی این شرکت می‌توان به داشتن فن، صفحه نمایشگر دیجیتال، قابلیت اتصال به فن، مصرف انرژی کم، طراحی زیبا و دیگر امکانات روز اشاره کرد. به همین دلیل این گروه صنعتی تمام تلاش خود را کرده است تا محصولی کامل و باکیفیت تقدیم مشتریان کند. اگر چه پکیج ایساتیس به تعمیر احتیاج ندارد، ولی سرویس کردن آن به همواره به افراد توصیه می‌شود. برای تعمیر پکیج ایساتیس نیز بهتر است آن را به افراد کاربلد بسپارید تا از عمر مفید آن کاسته نشود.

معرفی پکیج لورچ

تعمیر پکیج لورچ در کرج
لورچ از دیگر برندهای پکیج است که تمام محصولات آن طبق استانداردهای روز دنیا ساخته می‌شوند.  لورچ غالبا به تولید پکیج دیواری می‌پردازد که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. به طور کل می‌توان گفت داشتن سیستم احتراق آهسته، سیستم عیب یاب، سیستم هواگیری اتوماتیک، سیستم ضد یخ زدگی  و دستگاه حفاظت کننده از شعله مشخصه‌های اصلی پکیج لورچ است. همچنین به دلیل مصرف کم، قابلیت اتصال به ترموستات، قابلیت تنظیم زمان عملکرد و گارانتی مورد استقبال مشتریان قرار می‌گیرد. خدمات پس از فروش این برند نیز سبب شده تا در صورت تعمیر پکیج لورچ دچار زحمت نشوید و در مدت زمان کمی کار شما انجام شود.

معرفی پکیج تاچی

تعیر پکیج تاچی در کرج
پکیج های دیواری تاچی را می‌توان یکی دیگر از انواع موجود در بازار دانست که مدل‌های مختلفی دارد. سیستم ضد نوسان، جرقه زن خودکار، تنظیم خودکار جریان گاز و صفحه نمایشگر کد خطا از جمله اصلی‌ترین امکانات پکیج تاچی است که تقریبا در تمام مدل‌های آن یافت می‌شود. از دیگر مشخصه‌های آن می‌توان به سیستم احتراق آهسته، کنترل‌گر فشار ورودی و کنترل تخلیه گاز اشاره کرد که باعث اطمینان خاطر مشتریان می‌شود. ناگفته نماند که تعمیر پکیج تاچی نیز کار سختی نیست، ولی بهتر است تا آن را به افراد متخصص واگذار کنید.

معرفی پکیج مرکوری

تعمیر پکیج مرکوری در کرج
پکیج مرکوری یکی دیگر از برندهای ایتالیایی پکیج است که در تنوع مثال زدنی است. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این پکیج می‌توان به سیستم ضد گرفتگی دودکش، استفاده از دو مبدل، دودکش دوجداره، صدای کم، کارکرد با فشار کم آب، ترموستات اتاقی و سیستم کنترل هوشمند مدار گرمایش اشاره کرد. همچنین تعمیر پکیج مرکوری به دلیل وجود مراکز معتبر کار سختی نیست و به آسانی می‌توان اقدام به سرویس و یا تعمیر آن کرد.

معرفی پکیج گلدیران

تعمیر پکیج گلدیران در کرج
پکیج گلدیران که بیشتر به عنوان نماینده ال جی در ایران شناخته می‌شود، محصولات متنوعی مثل لوازم صوتی و تصویری، وسایل خانه و وسایل گرمایشی را پوشش می‌دهد. پکیج های گلدیران نیز در تنوع و کارکرد گزینه‌ای مطلوب برای هر ساختمانی به حساب می‌آیند. از جمله ویژگی‌های آن‌ها می‌توان به شیرهای الکترومغناطیسی، اتصال به سنسور دما، پمپ قوی و جلوگیری از نوسان اشاره کرد. همچنین تعمیر پکیج گلدیران به دلیل وجود نمایندگی کار راحتی است و در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید از متخصصان درخواست راهنمایی کنید.

معرفی پکیج بویلر

پکیج بویلر از دیگر انواع پکیج است که مشخصات مختلفی مانند قابلیت اتصال به سیستم فن کویل، سیستم آیوناز، سیستم ایمنی تخلیه گاز، سیستم انسداد مدار گرمایش، سیستم ضد گریپاژ پمپ و ساعت دیجیتال است. همچنین به دلیل اینکه متخصصان زیادی در این حوزه کار می‌کنند، تعمیر پکیج بویلر کار سختی نیست و می‌توان به راحتی کارشناس مخصوص آن را پیدا کرد.

معرفی پکیج آریستون

تعمیر پکیج آریستون در کرج
برند ایتالیایی آریستون تلاش کرده تا با ایجاد امکاناتی مثل حالت آسایش، سیستم آنتی فریز، برنامه حفاظت از مبدل، نمایشگر ال سی دی و پمپ دو ساعته کامل‌ترین پکیج را در اختیار مشتریانش قرار دهد. لذا خیلی دیر خراب می‌شود و تنها کافیست آن را هر از گاهی سرویس نمایید. برای تعمیر پکیج آریستون نیز می‌توان به سراغ نمایندگی‌های معتبر رفت و از آن‌ها درخواست راهنمایی کرد.
کلام پایانی
تعمیر پکیج در کرج تخصص ماست و با کمک متخصصان این حوزه تلاش می‌کنیم تا مشکل پکیج شما را به نحو احسنت حل کنیم. در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید با ما تماس گرفته و تعمیر و سرویس پکیجتان را به ما بسپارید.

 پکیج در کرج

پکیج در کرج شاهین ویلا
پکیج در کرج دهقان ویلا
پکیج در کرج باغستان
پکیج در کرج عظیمیه
پکیج در کرج جهانشهر
پکیج در کرج مهرشهر
پکیج در کرج مهرویلا
پکیج در کرج گلشهر
پکیج در کرج درختی
پکیج در کرج هفت تیر
پکیج در کرج حسن آباد
پکیج در کرج برغان
پکیج در کرج گوهردشت
پکیج در کرج محمود آباد
پکیج در کرج اشتراکی
پکیج در کرج شهرک اوج
پکیج در کرج میدان شهدا
پکیج در کرج ساسانی


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید